سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


محسن رضایی روز گذشته (15خرداد) در جریان مناظره تلویزیونی با از جیب در آوردن یک اسکناس هزار تومانی، گفت:

«...با چه زبانی می‌توان گفت که آقایان به اقتصاد توجه کنید، به اقتصاد برسید. هزار تومانِی امروز، برابر سیصد تومان سال گذشته است. یعنی ما سال گذشته با سیصد تومان چقدر جنس می خریدیم امروز باید هزار تومان جنس بخریم.»
هزار تومانی رضایی

من که داشتم مناظره را مستقیما از صدا و سیما می دیدم، همانجا یک حساب و کتاب ساده کردم و برق از سرم پرید! با حساب و کتاب آقای رضایی اگر جنس سیصد تومانی سال گذشته برابر هزار تومان شده باشد یعنی نرخ تورم در کشور ما می شود بیش از سیصد و سی و سه درصد!!! (333%). حرفی که نه با هیچ عقل نیمه سلیمی سازگار است و نه اینکه حتی دشمن ترین دشمنان ما چنین ادعایی کرده اند!

اول با خودم گفتم شاید من اشتباه شنیده ام، این شد که فیلم مناظره را دانلود کردم و دیدم خیر! متاسفانه گوش ما درست شنیده است. این شد که بیشتر پیگیر شدم و دیدم ایشان این حرف را (البته با ارقام متناقض) چند جای دیگر هم گفته اند مثلا در یک سخنرانی دیگر در هفته قبل گفته بودند: « 45 هزار تومان امروز برابر 15 هزار تومان سال گذشته است»(البته ایشان اینجا به نرخ تورم سی و سه درصد تخفیف داده بودند که جای تشکر دارد!) و جالبتر اینکه در جمع طفدارانش در پارک ملت این رقم را یک جور دیگر بیان کرده بود :« 40 هزار تومان امروز برابر است با 15 هزار تومان سال گذشته» (یعنی تورم دویست و شصت و شش درصدی! و این تناقض در ارقام هم خود یک دروغ بزرگ دیگر است)

نرخ واقعی تورم در کشور ما 31 در صد است (که اگر چه این نرخ واقعا بالایی است ولیکن هنوز با نرخ تورم قریب به 50 درصدی دولت آقای رفسنجانی فاصله بسیاری دارد). چه می شود کرد! چرب و شیرین قدرت خیلی بزرگتر از محسن رضایی را پیش از این به زمین کوفته است، او که جای خود را دارد. اینکه یک نفر برای اینکه خود را بزرگ کند به سیاه نمایی دوران دیگران آن هم تا به این حد دست بزند به دور از اخلاق است و واقعا جای خجالت دارد.

جالب اینکه تابناک که این روز ها فریاد مداومش از سانسور شدن محسن رضایی قطع نمی شود و به هر شکل ممکن به صدا و سیما می تازد، خودش به سانسور این صحبت رضایی پرداخته و در واقع خواسته این دروغ محسن رضایی را ماست مالی کند. تارنمای تابناک در مطلبی که مثلا متن کامل مناظره است، با حذف کلمه ی «سال» از جمله «هزار تومانِی امروز، برابر سیصد تومان سال گذشته است» آنرا تبدیل کرد به «هزار تومانِ امروز، برابر سیصد تومان گذشته است» و جمله بعدی رضایی را را که نمی شد با حذف یکی دو کلمه ماست مالی کرد، کلا سانسور کرده است!! (این جمله: «یعنی ما سال گذشته با سیصد تومان چقدر جنس می خریدیم امروز باید هزار تومان جنس بخریم»)
دروغ شاخ دار محسن رضایی

خبر سانسور شده توسط تابناک را در اینجا بخوانید

تصویر بزرگ و کامل از عکس بالا را در اینجا ببینید

فیلم کوتاه این تکه از سخنرانی رضایی را با حجم تنها 1مگابایت از اینجا دانلود کنید

در همین رابطه بخوانید:

-یک خبر با سه تیتر در تابناک!!

- وقتی تابناک نظراتش را قبل از خبر می نویسد

-درگیری علی مطهری و کوچک زاده در تابناک

-یک رفتار رذیلانه دیگر از تابناک 






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 خرداد 16 توسط حق جو



1-وقتی قرار است حزب الشیطان از عواملش حمایت تمام و کمال کند که دیگر فرقی نمی کند این عمله در آسیا باشد یا آمریکا یا ... حزب الشیطان که مرز نمی شناسد (همانند حزب الله!!) هر کجا که باشی و  در جهت خواسته هایشان عمل کنی تو را حمایت می کنند، حالا مادرت ایرانی باشد یا آمریکایی مهم نیست، مهم این است که دل سپرده ی شیطان باشی حتی اگر مسلمان زاده باشی! شیطان آنقدر از این مسلمانان و مسلمان زادگان در دستگاهش داشته و دارد که خدا هم این قدر مسلمان در حزبش ندارد!!

2-شیطان با تمام قوا دارد کار می کند، «اسکار» را که به قول خودشان معتبر ترین جایزه ی هنری است دارند بذل و بخشش می کنند به سیاه نمایان ایران از همه جای دنیا. «آرگو» یا «جدایی»؛ چه فرقی می کند؟ مهم این است هر دو به خوبی توانسته اند سیاه نمایی کنند!
«آرگو» یا «جدایی»؛ چه فرقی می کند؟!

جایزه ات را افریطه ی شیطان پرستی به نام مدونا اعلام کند یا زن رئیس جمهور شیطان بزرگ چه فرقی می کند؟! مهم این است که دست شیطان است که از این دست ها بیرون آمده است!
جایزه اسکار مدونا اوباما

3-شیطان از عواملش در همه جای دنیا حمایت می کند، بکند! چه باک! خدای ما نیز از ما حمایت می کند (وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ- یقیناً خداوند نصرت میکند، یارى کنندگانش را) این مهم است! همه ی جایزه های دنیایی و شیطانی باشد برای عمله های حزب الشیطان (جند الشیطان)!
جایزه های شیطان برای جنود شیطان


پی نوشت:
-جالب است که «آرگو» محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است که فیلم ضد ایرانی «300» را در کارنامه کاری خود دارد و هم‌اکنون در حال ساخت قسمت دوم از این فیلم می باشد!
-روی امثال تابناک سفید که خبر برنده شدن آرگو را بدون تحلیل خاصی گذاشتند و عملا به آن تبریک گفتند! چون که سال گذشته برای اصغر فرهادی سنگ تموم گذاشته بودند و امثال اگه آرگو رو خراب می کردند خودشون رو خراب کرده بودند!






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اسفند 8 توسط حق جو



 

این یادداشت از بنده در پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی منتشر  گردیده است. ایضا در اینجا....

1- دلمان پرخون است! جبهه باطل هر کاری می کند تا بلکه بتواند مانع سیل گرایشات به سمت جبهه حق شود. توهین به قرآن و پیامبر هم جزئی از این پروژه است. اما به فضل خداوند «زهق الباطل» در راه است. عجیب است! این دشمنان احمق ما مثل اینکه فراموش کرده اند که هر وقت خواسته اند اسلام را با خدعه های این چنینی ذلیل نمایند، خداوند آن را عزیز کرده است. یادشان رفته که چند سال پیش و در پی اهانت به قرآن در هلند و در قالب یک مستند نما که سعی در تحریف و وارانه جلوه دادن حقایق قرآنی داشت، کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور به پر فروش ترین کتال سال تبدیل شد!

2- در خبرهای این روزها آمده که خاتمی در نامه ای به احسان اغلو، رئیس سازمان کنفرانس اسلامی، اهانت به مقدسات اسلام را محکوم کرده است!

3- اوایل سال 88 آقای خاتمی در یک همایش در ترکیه، دستان راسموسن دانمارکی را به گرمی فشرد. « آندرس فوگ راسموسن» نخست وزیر سابق دانمارک یکی از منفورترین افراد در جهان اسلام است ، چرا که کاریکاتورهای توهین به پیامبر اسلام در زمان وی در دانمارک چاپ شد و او طی سخنانی از این اقدام حمایت کرد و هرگز حاضر نشد به خاطر حرفهایش عذر خواهی کند . او از آن زمان تا کنون، به پاس خوش خدمتیهایش دبیر کل ناتو است !
راسموسن و خاتمی 

4- در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی، آنچه مدام تکرار می شد، توهین به مقدسات بود. از اهانت های غیر مستقیم که بگذریم، بارها مستقیما و صراحتا اصول دینی مورد اهانت قرار گرفت. مشتی از خروار آن، این موارد هستند: "به خدا هم میتوان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید"( روزنامه ایران/ 24 تیر 79(  - "دین در حکومت های دینی نه تنها افیون توده هاست که افیون حکومت ها هم هست" (هاشم آغاجری، 29 مرداد 79، کیهان) - "مظاهر دینی چون حجاب و حیای زنان، نماد عقب افتادگی است" (نوشین احمدی،تیر 77، ماهنامه جامعه سالم) - "تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است"(سالار بهزادی، 23 آبان 78 صبح امروز) و .... .

5- آقای خاتمی چطور سکوت در برابر آن همه توهین به مقدسات در دوران در قدرت بودنتان را و این هیاهو در دوران مهجور شدنتان را در کنار هم توجیه کنیم؟! چطور می توانیم باور کنیم  شما که دست توهین کنندگان به پیامبر را به گرمی فشرده اید، امروز از تکرار این حادثه مشابه غیرت دینیتان به جوش آمده؟! روز عاشورا که طرفداران امثال جنابعالی حرمت این روز را شکستند چرا سکوت اختیار کرده بودید؟! اگر هر غیر مسلمانی این اقدام را محکوم کند به دلیل آزادگیش می توانیم بپذیریم، اما شما که امتحان خود را قبلا پس داده اید حق محکوم کردن ندارید! شنیده ایم جدیدا از خیلی از اعمال سران فتنه نیز برائت جسته اید! جز این است که امثال شما که آبروی خود را در ایام فتنه بر آب دادید، تنها برای دست یافتن دوباره به صندلی های قدرت این کارها را می کنید؟!... پس آقای خاتمی شما لطفا محکوم نکنید!






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 شهریور 26 توسط حق جو



 

1- دیروز در بین زیرنویس های شبکه خبر یکی توجه من را خیلی به خود جلب کرد، نوشته بود:«نیل آرمسترانگ، نخستین فردی که بر کره ماه قدم گذاشت در 82 سالگی در آمریکا در گذشت». برخی بخش های بعدی اخبار، همین خبر را اعلام کردند.

2- چندی پیش در مورد همین سفر جناب آرمسترانگ- که کاملا اتفاقی آمریکایی است- به ماه فکر می کردم که یک سوال خیلی ذهنم را درگیر کرده بود: چرا بعد از چند سفر اعجاب انگیز آن هم در بیش از 40 سال قبل، دیگر هیچ کشوری کنجکاو نشده تا علی رغم این همه پیشرفت های چشمگیر رخ داده در صنایع فضایی، برای یک بار هم که شده دست به این اقدام بزند؟! چرا خود آمریکا در طی این چهل سال این کار را تکرار نکرده تا به یافته های علمی جالب تری دست یابد؟ چرا این موفقیت کهنه با پیشترفت های نوی بشریت همچنان دست نخورده باقی مانده است و امروز در هیچ کجای دنیا هیچ دولتی برنامه ای برای سفر به ماه ندارد و همه - از جمله خود ما- هنوز تلاش می کنند به جمع معدود کشورهایی بپوندند که میمون و سوسک و سایر حیوانات به فضا فرستاده و آنها را در فضای بی کران رها کرده اند؟ چرا این همه پیشرفت در طی این چند دهه، همچنان این قله افتخار را برای یک کشور غربی، بکر و دست نخورده نگه داشته است؟ ....؟!

3- چه طور است که برای برخواستن یک فضا پیما از سطح زمین خودمان نیاز به یک سکوی پرتاب فوق پیشرفته با تمام امکانات و محاسبات فوق دقیق داریم ولی فضاپیمای آرمسترانگ آنقدر راحت از سطح ناهموار و ناشناخته کره ماه بدون هیچ سکوی پرتابی می پرد و به سلامت به زمین می رسد؟ بسیاری از محققان معتقدند علم بشر هنوز به حدی پیشرفت نکرده که بتواند امروزه نیز به ماه سفر کند، چه رسد به اینکه بیش از چهل سال قبل اینکار را کرده باشد! اهل فن در کلیپ های موجود از سفر به ماه تناقض های آشکاری یافته اند که با واقعیت های ماه ناسازگار است، چرا کسی توجهی به اینها نمی کند....؟!

آرمسترانگ ماه

4- از بچه دهاتی های بی سواد، تا مادر بزرگ و پدر بزرگ هامون و تا همین کتاب های درسی تاریخ و علوم خودمان، از هر کدام بپرسید «چه کسی کشف کرد زمین گرد است؟» همه بدون ذره ای تامل می گویند: «گالیله»

5-  ترم اول ارشد فلسفه وقتی داشتیم برای درس منطق، کتاب «اشارات و تنبیهات» ابن سینا رو می خواندیم، بو علی به عنوان یک مثال بدیهی برای یک قضیه نوشته بود : «زمین کروی است»! و واضح است که وقتی چیزی را به عنوان مثال یک جمله در علمی بی ربط به نجوم - یعنی منطق- مطرح می کنیم، این جمله باید مورد قبول قاطبه دانشمندان آن دوران حتی غیر منجمان- باشد وگرنه بلاشک به اصل مثال ایراد وارد می کنند. جالب تر آنجاست که بدانید بر این کتاب در همان دوران منجم بزرگی همچون خواجه نصیر الدین طوسی شرح نوشته است و اصلا بر این مثال ایرادی وارد نکرده! حتی فخر رازی که خدای ایراد وارد کردن به ابن سینا است بر این مثال وی هیچ ایرادی وارد نکرده! قطب الدین شیرازی هم در شرح خود بر این کتاب ابن سینا هیچ خدشه ای بر این مثال وارد نمیکند! ابن سینا و خیلی افراد دیگر بیش از هزار سال قبل به راحتی از کروی بودن زمین به عنوان یک مساله بدیهی سخن گفته اند، در حالیکه گالیله چندین قرن پس از ابن سینا و در مغرب زمین به جرم سخن گفتن از کروی بودن زمین شکنجه میشود!!!

6- جایی می خواندم این کلمه «آنفولانزا» که پزشکان ما سعی می کنند آنرا با نهایت لهجه ممکن به انگلیسی تلفظ کنند تا با کلاس تر باشند، همان بیماری «انف العنز?» (به معنای بینی بز) خودمان در زمان های بسیار دور بوده که پس از ترجمه کتاب های فاخر جهان اسلام در پزشکی به زبان های لاتین، پزشکان اروپایی به دلیل اینکه می خواستند با کلاس تر باشند سعی می کردند آنرا با نهایت لهجه ممکن به عربی تلفظ کنند و در طی قرون متمادی به این شکل تغییر یافته است! جای دیگری نوشته بود این کلمه با کلاس «الگوریتم» که مبنای علم برنامه نویسی امروز است در واقع لاتین ترجمه کلمه «الخوارزمی» است که به نام این دانشمند بزرگ جهان اسلام است! ....!

7- قرار است ما باور کنیم آرمسترانگ پا به ماه گذارده است و گالیله نخستین کسیست که در مخیله اش گنجید که زمین گرد است، باور کنیم اکثر قوانین پایه در ریاضیات را غربی ها یافتند و مهد فلسفه جهان یونان بوده و ایرانیان و هندوها از فلسفه چیزی نمیدانستد! قرار است سعی کنیم کلمات «آنفولانزا، الگوریتم و...» را با نهایت لهجه انگلیسی تلفظ کنیم تا نکند غیر علمی سخن گفته باشیم! قرار است در سر کلاس های ریاضی و مهندسی دانشگاه هایمان حتی اعداد را هم به لاتین بنویسیم تا نکند محاسباتمان با اعداد خودمان غلط از آب در بیایند! قرار است...!

8- اینها تنها قطعاتی کوچک از پازلی است که غرب برای ذهن یک جوان کشور جهان سوم نامیده شده از سوی همان غرب، به این نام مفتخر شده!- چیده شده اند تا با ساختن عظمتی دروغین از خود، و القای احساس حقارت و نتوانستن در دیگران، پای حرکت دیگران را فلج و بی انگیزه نمایند و از این طریق ناجوانمردانه خود را در اوج نگه دارند! باید خودمان کاری کنیم، حالا که آنها دارند زمین می خورند!!!

همین!!!!

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 91 شهریور 6 توسط حق جو



این پی نوشت در اول این نوشته تقدیم میشود:

می دانستم اسکار می برد! به هر حال تمام تلاشش را در راه سیاه نمایی از ایران انجام داده بود، مبارکش!!

اصغر فرهادی اسکار

اصغر فرهادی اسکار

فرهادی اسکار

ببخشید که اصلا نمی شد تصاویر اهدا جوایز رو گذاشت، از مصادیق اشاعه فحشا می شد!

 

فرهادی اوسکار

---------------------------------------------------

برای اینکه فیلمتون تو دنیا بهترین بشه لازم نیست فیلمتون خوش ساخت و از این جور چیز ها باشه!

فقط سعی کنین یه جورایی با آرمان های اسلامی و فرهنگ غنی ایران زمین در بیوفتین و بعدش هم یه حمایت از جنبش سبز اموی و تن دادن به یه دست دادن کوچیک با چند تا فاحشه! حالا دیگه فیلمتون برای بهترین شدن در یک جشنواره صهیونیستی آماده است!


اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی

اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی

اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی

اصغر فرهادی  و آنجلینا جولی


جلف بازی های اصغر فرهادی

جلف بازی های اصغر فرهادی برای خود شیرینی

فرهادی

این هم جایزه بهترین فیلم خارجی زبان گلدن کلوب! 

جالب است بدانید فیلم  فرهادی(حالا شما بپذیرید میشه اسمش رو فیلم گذاشت!) از زمان شرکت در جشنواره برلین تا کنون، برنده 52 جایزه بین‌المللی شده که 37 مورد از این جوایز به عنوان بهترین فیلم بوده است. این فیلم همچنین در جشنواره فیلم برلین، برنده سه جایزه شده بود که در تاریخ این رقابت‌ها بی‌سابقه بود!!!!!!!
فرزند رضا شاه ملعون نیز این موفقیت بزرگ را به ایشان تبریک عرض فرمودند!

این هم جالبه : پیام تبریک وزارت خارجه آمریکا به اصغر فرهادی! 

 اکران فیلم فرهادی در سینماهای رژیم‌صهیونیستی

   تقدیر سارکوزی ازفیلم جدایی...






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90 دی 27 توسط حق جو