سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


1-وقتی قرار است حزب الشیطان از عواملش حمایت تمام و کمال کند که دیگر فرقی نمی کند این عمله در آسیا باشد یا آمریکا یا ... حزب الشیطان که مرز نمی شناسد (همانند حزب الله!!) هر کجا که باشی و  در جهت خواسته هایشان عمل کنی تو را حمایت می کنند، حالا مادرت ایرانی باشد یا آمریکایی مهم نیست، مهم این است که دل سپرده ی شیطان باشی حتی اگر مسلمان زاده باشی! شیطان آنقدر از این مسلمانان و مسلمان زادگان در دستگاهش داشته و دارد که خدا هم این قدر مسلمان در حزبش ندارد!!

2-شیطان با تمام قوا دارد کار می کند، «اسکار» را که به قول خودشان معتبر ترین جایزه ی هنری است دارند بذل و بخشش می کنند به سیاه نمایان ایران از همه جای دنیا. «آرگو» یا «جدایی»؛ چه فرقی می کند؟ مهم این است هر دو به خوبی توانسته اند سیاه نمایی کنند!
«آرگو» یا «جدایی»؛ چه فرقی می کند؟!

جایزه ات را افریطه ی شیطان پرستی به نام مدونا اعلام کند یا زن رئیس جمهور شیطان بزرگ چه فرقی می کند؟! مهم این است که دست شیطان است که از این دست ها بیرون آمده است!
جایزه اسکار مدونا اوباما

3-شیطان از عواملش در همه جای دنیا حمایت می کند، بکند! چه باک! خدای ما نیز از ما حمایت می کند (وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ- یقیناً خداوند نصرت میکند، یارى کنندگانش را) این مهم است! همه ی جایزه های دنیایی و شیطانی باشد برای عمله های حزب الشیطان (جند الشیطان)!
جایزه های شیطان برای جنود شیطان


پی نوشت:
-جالب است که «آرگو» محصول کمپانی صهیونیستی «برادران وارنر» است که فیلم ضد ایرانی «300» را در کارنامه کاری خود دارد و هم‌اکنون در حال ساخت قسمت دوم از این فیلم می باشد!
-روی امثال تابناک سفید که خبر برنده شدن آرگو را بدون تحلیل خاصی گذاشتند و عملا به آن تبریک گفتند! چون که سال گذشته برای اصغر فرهادی سنگ تموم گذاشته بودند و امثال اگه آرگو رو خراب می کردند خودشون رو خراب کرده بودند!






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 اسفند 8 توسط حق جو