سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


  1- «عابد فتاحی» نماینده اصلاح طلب مجلس در تبیین توفیقات بی نظیر توافقنامه فرموده اند: «همان طور که مشاهده می‌کنید شرایط جوی کشور بعد از مذاکرات تغییر کرده و بارش ها افزایش پیدا کرده است ... علت خشکسالی های اخیر جنگ و جدال هسته ای بوده است ... احساس می شود که در 12 سال گذشته، اروپا از ورود ابرهای بارشی به آسمان ایران جلوگیری کرده و از زمان توافق آب و هوای کشور به کلی متحول شده است.» دست و جیغ (حتی الامکان از نوع بنفشش!) و هورای بلند برای این دانشمند فهیم.

2- یک بازیگر بخت برگشته، گفته است: «دوست دارم جامعه شناسی بخوانم تا مثلا بعد از توافق هسته‌ای سریع ذوق زده نشوم و به عواقب و آینده آن فکرکنم، مثلا درباره اینکه بعد از ترکمنچای چه اتفاقی افتاد!». بلافاصله از سراسر جبهه ی زنده باد مخالف من فریادهای خفه کننده بلند شد که بی جا کردی نظر دادی! در روزنامه رسمیشان او را «دلقک»، «نان به نرخ روز خور» و ... خواندند و از زمین و آسمان بر سر او خراب شدند. جالب اینکه این بیچاره گفته حتی خود را دلواپس هم نمی داند، اما به هر حال بخواهد یا نخواهد حرفی زده که کمی بوی دلواپسی برای منافع ملی می داده و این روزها خطایی بالاتر از این قابل تصور نیست!

3- آنچنان فضای امنیتی به پا کرده اند که نگو! مگر کسی جرات می کند بگوید بالای چشم توافقتان ابروست! از دم تیغ می گذرانندش. البته در دورانی که رئیس جمهور کمتر از 51 درصدی اش رسما منتقدانش به جهنم حواله می کند و ده ها ناسزای دیگر نصیبشان می کند بعید نیست این برخوردها. حیا هم نمی کنند و رسما اعلام می کنند که دلیل توقیف و تذکرشان انتقاد از سیاست های هسته ای است و لاغیر: «در مذاکرات و بررسی های جلسه قبل، عملکرد رسانه های مکتوب و الکترونیک در خصوص مذاکرات هسته ای بررسی شد و با توجه به تبصره 2 ماده 5 قانون مطبوعات و بند 8 ماده 6، هفته نامه «9 دی» توقیف و پرونده آن به دادگاه ارجاع شد. همچنین مقرر شد بابت برخی تیترها و مطالب روزنامه «کیهان» و پایگاه اطلاع رسانی «رجانیوز» به این رسانه ها تذکر داده شود.» این روزها چیزهایی مثل «پرونده کرسنت» و «توافق هسته ای» در ایران شده اند «هولوکاست» در غرب و تشکیک در آنها از تشکیک در دین خدا هم بدتر است! راستی کی بود گفته بود: «پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان»؟! زنده باد مخالف مرده ی من!

4- دلم نیامد در حد همین چند سطر دلواپس منافع ملی مان نباشم، بگذار ناسزا گویند که بی سواد برو به جهنم! عیبی ندارد، به قول دکتر کوشکی: امروز با افتخار عنوان «بی سواد» را می پذیریم تا نسل آینده ما را «بی شرف» ندانند؛ همین!







نوشته شده در تاریخ سه شنبه 94 مرداد 20 توسط حق جو