سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


 

این یادداشت از بنده در پایگاه اطلاع رسانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی منتشر  گردیده است. ایضا در اینجا....

1- دلمان پرخون است! جبهه باطل هر کاری می کند تا بلکه بتواند مانع سیل گرایشات به سمت جبهه حق شود. توهین به قرآن و پیامبر هم جزئی از این پروژه است. اما به فضل خداوند «زهق الباطل» در راه است. عجیب است! این دشمنان احمق ما مثل اینکه فراموش کرده اند که هر وقت خواسته اند اسلام را با خدعه های این چنینی ذلیل نمایند، خداوند آن را عزیز کرده است. یادشان رفته که چند سال پیش و در پی اهانت به قرآن در هلند و در قالب یک مستند نما که سعی در تحریف و وارانه جلوه دادن حقایق قرآنی داشت، کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور به پر فروش ترین کتال سال تبدیل شد!

2- در خبرهای این روزها آمده که خاتمی در نامه ای به احسان اغلو، رئیس سازمان کنفرانس اسلامی، اهانت به مقدسات اسلام را محکوم کرده است!

3- اوایل سال 88 آقای خاتمی در یک همایش در ترکیه، دستان راسموسن دانمارکی را به گرمی فشرد. « آندرس فوگ راسموسن» نخست وزیر سابق دانمارک یکی از منفورترین افراد در جهان اسلام است ، چرا که کاریکاتورهای توهین به پیامبر اسلام در زمان وی در دانمارک چاپ شد و او طی سخنانی از این اقدام حمایت کرد و هرگز حاضر نشد به خاطر حرفهایش عذر خواهی کند . او از آن زمان تا کنون، به پاس خوش خدمتیهایش دبیر کل ناتو است !
راسموسن و خاتمی 

4- در دوران ریاست جمهوری آقای خاتمی، آنچه مدام تکرار می شد، توهین به مقدسات بود. از اهانت های غیر مستقیم که بگذریم، بارها مستقیما و صراحتا اصول دینی مورد اهانت قرار گرفت. مشتی از خروار آن، این موارد هستند: "به خدا هم میتوان اعتراض کرد و او را فتنه گر نامید"( روزنامه ایران/ 24 تیر 79(  - "دین در حکومت های دینی نه تنها افیون توده هاست که افیون حکومت ها هم هست" (هاشم آغاجری، 29 مرداد 79، کیهان) - "مظاهر دینی چون حجاب و حیای زنان، نماد عقب افتادگی است" (نوشین احمدی،تیر 77، ماهنامه جامعه سالم) - "تفکر شیعه گری موجب انحطاط مملکت ما و مانعی برای دموکراسی است"(سالار بهزادی، 23 آبان 78 صبح امروز) و .... .

5- آقای خاتمی چطور سکوت در برابر آن همه توهین به مقدسات در دوران در قدرت بودنتان را و این هیاهو در دوران مهجور شدنتان را در کنار هم توجیه کنیم؟! چطور می توانیم باور کنیم  شما که دست توهین کنندگان به پیامبر را به گرمی فشرده اید، امروز از تکرار این حادثه مشابه غیرت دینیتان به جوش آمده؟! روز عاشورا که طرفداران امثال جنابعالی حرمت این روز را شکستند چرا سکوت اختیار کرده بودید؟! اگر هر غیر مسلمانی این اقدام را محکوم کند به دلیل آزادگیش می توانیم بپذیریم، اما شما که امتحان خود را قبلا پس داده اید حق محکوم کردن ندارید! شنیده ایم جدیدا از خیلی از اعمال سران فتنه نیز برائت جسته اید! جز این است که امثال شما که آبروی خود را در ایام فتنه بر آب دادید، تنها برای دست یافتن دوباره به صندلی های قدرت این کارها را می کنید؟!... پس آقای خاتمی شما لطفا محکوم نکنید!






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 شهریور 26 توسط حق جو