سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


-شکنجه و قتل فجیع دختر 10 ساله توسط خانواده + عکس
-دختران حامی موسوی از دبی تا قم

سایت شبکه دولتی انگلستان (بی بی سی) در مطلبی با عنوان «پلیس برای پایان دادن به نا آرامی ها لندن چه چاره ای دارد؟» ضمن آشوبگر خواندن معترضین به سیاست های دولت نوشت:« پس از سه شب آشوب و ناآرامی در خیابان‌های لندن و چند شهر دیگر انگلستان، برای جلوگیری از بروز دوباره این ناآرامی‌ها، پلیس از چه روش هایی می تواند استفاده کند؟در میان سئوال‌هایی که مطرح شده، پرسیده می‌شود که آیا اقدامات پلیس برای متوقف ساختن غارتگری، آتش سوزی عمدی و خشونت در جریان این ناآرامی‌ها کافی بوده است.»

اعتراض انگلیس
این سایت در ادامه حتی سه راهکار برای سرکوب مخالفین دولت ارائه کرد:«ماشین های آب پاش »، «گلوله های پلاستیکی» و «مقررات منع رفت و آمد»! این سایت حتی با آوردن نظرات برخی افراد در این زمینه به توجیه استفاده از این راهکار های خشن می پردازد. مثلا در توجیه استفاده از «گلوله های پلاستیکی» می نویسد:« این نوع گلوله برای کشتن ساخته نشده است، اما در مواردی منجر به مرگ هم شده‌اند. پروفسور وادینگتون می گوید: "گلوله‌های پلاستیکی در مقایسه با سلاح‌های دیگر از نظر آمار تلفات یکی از کم خطرترین سلاح‌هاست و در بقیه جهان از آن خیلی استفاده می‌شود." پروفسور وادینگتون اضافه می‌کند: "اما، از نظر نمادین، استفاده از ماشین‌های آب‌پاش و گلوله‌های پلاستیکی این تصور را ایجاد می کند که جهان به پایان رسیده است." دکتر شرلو معتقد است که گلوله‌های پلاستیکی می تواند وسیله خوبی برای متفرق کردن معترضان باشد، تا به پلیس فرصت تجدید قوا بدهد.»
گفتنی است سایت مزبور در دوران فتنه88 هر گونه برخورد پلیس با آشوبگران را تبدیل به مسئله ای حقوق بشر می کرد و همواره بر لزوم برخورد با ایران اسلامی در این رابطه تاکید داشت! این برخورد دوگانه با مساله حقوق بشر از سوی رسانه های غربی، کاملا مسبوق به سابقه است.






نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 90 مرداد 19 توسط حق جو