سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


آقای اکبر هاشمی رفسنجانی، که به علت یاری فتنه گران در ایام انتخابات و سکوت در برابر اقدامات آنها، از سوی مردم، از جمله مصادیق اصلی «خواص بی بصیرت» شناخته می شود، در این روزها که به ایام انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک میشویم، سعی در بازسازی چهره خویش در اذهان عمومی دارد. وی و نزدیکانش بدون توجه به اینکه علت اصلی این مهجور شدن چیست و بدون تغییر رویه، سعی دارند با یادآوری خاطرات دهه اول انقلاب و عموما غلو کردن در مسائل و حتی تاریخ سازی، رفتارهای غلط آقای رفسنجانی را توجیه نمایند، امری که بعید می رسد موفقیت چندانی در بازسازی چهره هاشمی داشته باشد.

رفسنجانی
اما اخیرا و در همین راستا، سعی می شود هاشمی «تمام انقلاب» معرفی شود و اینگونه القاء شود که اگر مردم، هاشمی را از مسیر انقلاب بیرون بگذارند، فاتحه انقلاب خوانده میشود! «محمد هاشمی» برادر کوچکتر آقای رفسنجانی، که این روزها، تمام قد در دفاع از برادرش و آبروی خاندان رفسنجانی وارد صحنه شده، در مصاحبه ای، بدون اشاره به اینکه هاشمی کدامیک از ارکان رکین انقلاب اسلامی است، گفته است:«"انقلاب بی هاشمی" رویای محالی است!»
حال باید از آقای محمد هاشمی پرسید که چگونه این چنین بی تقوایی به خرج می دهند و انقلاب را برابر با هاشمی رفسنجانی قرار می دهند؟! آقای هاشمی که اینکه در آستانه هفتاد و هشت سالگی قرار دارند، قرار است چند سال دیگر سایه شان بر سر این انقلاب باشد و اگر ایشان نباشند(و به حکم قهری الهی، زمانی نخواهند بود!) با توجه به اینکه با استناد به فتوای آقای محمد هاشمی، قرار است انقلاب بی هاشمی محال باشد، پس از ارتحال ملکوتی ایشان لزوما انقلاب نیز باید از بین برود؟!!
به نظر میرسد، آقای هاشمی و نزدیکانشان بهتر باشد به جای این بزرگنمایی های نابخردانه، به اصلاح رویه بپردازند، تا حداقل در روز جزا و در پیشگاه الهی، مورد مغفرت باری تعالی و عفو قصورتاتشان قرار گیرند.






نوشته شده در تاریخ شنبه 90 مرداد 15 توسط حق جو