سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


امروز به صورت اتفاقی به یک مطلب جالب از سایت «کلمه» پیرامون حوادث 18تیر1388، که پس از انتخابات عملا مرجع انتشار اکاذیب داخلی ضد انقلاب شده است برخورد کردم. نوع برخورد با این مطلب گرچه برایم کاملا تکراری شده، با این حال آن را دستمایه این مطلب قرار دادم. آن چه در ادامه آورده شده تکه هایی از نامه و به همراه تحلیل آن می باشد:
کلمه نیوز

1-منبع دقیق این نامه که به صورت کاملا تکه تکه شده در کل نامه آورده شده، واقعا قابل توجه است! نویسنده ناشناس نامه چنین معرفی شده :«یکی از همراهان سبز با ارسال نامه ای.... »، منبع خبری وی هم یکی از دوستان معرفی نشده دوران دانشجویی نویسنده می باشد که این چنین ناشناس وارد ماجرا می شود:«در خیابان به یکی از دوستان دوره دانشجویی ام برخوردم»؛ چگونگی دستیابی دوست ناشناس این فرد ناشناس به آنچه اطلاعات با ارزش خوانده شده نیز جالب است:«به طور تصادفی اطلاعات ارزشمندی درباره آنچه به عنوان پدیده لباس شخصی ها مشهور شد دست یافته بود»! خلاصه اینکه منبع این خبرشد: اطلاعات تصادفی دوست ناشناس یک فرد ناشناس!(دنبال پرتقال فروش نگردید! او هم احتمالا ناشناس است!). البته برای اشخاصی که اهل رصد کردن سایت های ضد انقلاب هستند ادبیات و منابعی این چنینی کاملا آشنا و مسبوق به سابقه است. اینان معمولا ابتدا خبر دلخواه خود را از قول منبع ناشناس قول می کنند و سپس آنرا دستمایه تحلیل خود قرار می دهند!

2- نقطه قابل توجه دیگر که در چنین مطالبی زیاد به چشم می خورد، «کم اطلاعی» نویسنده چنین مطالبی است. در این نامه نویسنده از شخصی به نام حبیب الله لاجوردی نام برده و او را دادستان دهه اول انقلاب معرفی کرده است. منظور نویسنده آگاه مقاله «شهید اسد الله لاجوردی» است. جالب است که اطلاعات شخصی که در حد نام اشخاص مورد استناد اطلاع صحیح ندارد، به عنوان «دست یافته به اطلاعات ارزشمند» معرفی می شود!

3- شکست خوردگان مفلوک انتخابات گذشته که اینک و به صورت پیاپی با شکست و کم محلی پروژه های اغتشاشی خود مواجه شده اند و رویای طنین انداز شدن صدایشان در سطح دنیا، به خفت شکست پروژه های راهپیمایی سکوت و روزه های سیاسی تبدیل شده، در ایام انتخابات نیز سعی داشتند با چنین مغالطاتی به القاء تقلب در انتخابات بپردازند. مصاحبه بامزه «زهرا رهنورد» با بنگاه سخن پراکنی دولت انگلیس(بی بی سی) که با استدلال اینکه «موسوی داماد لرستان است» پس مردم آن دیار باید به موسوی رای داده باشند(!) و دیگر استلال های این گروه نیز از همین دسته بود.
بر ماست که با دقت نظر همواره این مسائل را به دقت دنبال کنیم تا مانند فتنه گذشته دیگر غافلگیر چنین کذابانی و عمال دست نشانده دولت های غربی نشویم.






نوشته شده در تاریخ جمعه 90 تیر 17 توسط حق جو