سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


- چند روز از دو ساله شدن وبلاگم و اولین مطلبی که تو وبلاگم نوشته بودم (+)میگذره. تبریک یادتون نره!

-راستی میدونستین ایمیل ایرانی و فارسی رایگان هم داریم؟ +

یکی از سیاست های انحرافی بعضی رسانه های خبری این است که یک تکه از یک جمله که معنایی مغایر با منظور اصلی گوینده را دارد را جدا کرده و از آن به عنوان تیتر خبر استفاده می کنند . خیلی از مردم هم که به دلیل طولانی بودن متن ها ، تنها به عنوان خبر بسنده می کنند، طبیعتا به نتایج غلطی می رسند!
دیروز(10مرداد) وقتی به تارنمای تابناک مراجعه کردم تیتر خبر آن خیلی عجیب بود. از قول دکتر کدخدایی(سخنگوی شورای نگهبان) نوشته بود : «اصلاح طلبان در انتخابات آینده نباید حضور داشته باشند». وقتی به متن خبر مراجعه کردم متوجه شیطنت رذیلانه تابناک شدم! در اصل دکتر کدخدایی گفته بود : «نگاه ما این نیست که اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده نباید حضور داشته باشند یا حضور نخواهند داشت.» فورا یک عکس از صفحه خبر گرفتم:
 تابناک 1

 

 

 

برای دیدن تصویر کامل صفحه شامل خبر اینجا را کلیک کنید
مرا مشاهده متن خبر در تارنمای تابناک اینجا را کلیک کنید

بلافاصله با روابط عمومی شورای نگهبان تماس گرفتم و زیرآب تابناک رو زدم! اونها هم گفتن که متوجه قضیه شده اند و در حال تماس با مسئولین خبرگزاری (تارنمای) تابناک هستند.
البته چند ساعت بعد عنوان خبر بدون هیچ توضیحی اصلاح شد و تبدیل شد به :«اظهار نظر کدخدایی درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آینده» . ولی این رویداد یکی دیگر از مواردی بود که نشانگر رفتار رذیلانه و سیاست های زشت این تارنما بود .

در همین رابطه بخوانید :
-
وقتی تابناک نظراتش را قبل از خبر می نویسد
-درگیری علی مطهری و کوچک زاده در تابناک






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89 مرداد 11 توسط حق جو