سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


مدعیان دروغین تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از ابتدا سعی داشتند با نزدیک جلوه دادن خود به اندیشه های امام خمینی(ره)، جایگاهی اجتماعی برای خود دست و پا کنند و به شبیه سازی انقلاب اسلامی با اهدافی سکولار بپردازند. اما اینک و پس از گذشت دو سال از این دروغ های شاخ دار، اندک اندک در سخنان و عملکرد این عده فاصه شان با آرمان های امام راحل و قرابتشان با دشمنان ریشه دار انقلاب اسلامی روشن شده است. روزه خواری و شعار «نه غزه و نه لبنان» در روز قدس، حرمت شکنی روز عاشورا، حمایت آشکار سردمداران غربی از آنان و... موجب گشت تا هویت این جریان وابسته نمایان تر شود.

اما گویی سردمداران این حرکت نافرجام به این نتیجه رسیده اند که دیگر لازم نیست قرابت خود با دشمنان امام(ره) را مخفی نمایند و بهتر است همزمان با تلاش شکست خورده شان در وانمود کردن به حرکت در خط امام(ره)، دل دشمنان خط امام را نیز به دست آورند و با این کار در واقع «جمع اضداد» نمایند!!

در همین راستا و برای چندمین بار، سایت جرس(جنبش راه سبز) در بخش نوا و نمای خود اقدام به انتشار فایل صوتی یکی از دشمنان ستاره دار خط امام(ره) نموده است. این فایل صوتی در واقع مصاحبه بنی صدر خائن با رادیو عصر جدید می باشد. در این فایل صوتی، بنی صدر با فراموش کردن کمک های دولت های غربی به خود برای فرار از ایران و اینکه تا کنون تحت حمایت آنها به فعالیت پرداخته است، به تخطئه افرادی می پردازد که سعی داردن با کمک های خارجی به اهداف رنگین خود برسند!

بنی صدر و جرس






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 تیر 20 توسط حق جو