سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


هفته گذشته سخنگوی دولت راستگویان در مصاحبه با خبر بیست و سی در پاسخ سوال خبرنگار که پرسید: «رئیس جمهور در طول یک روز چند ساعت کار می‌کنند و از کی تاکی؟» جواب داد: «ایشان از بامدادان تا شامگاهان فعال هستند و فکر می‌کنم ایشان 18، 19 ساعت در روز کار می‌کنند .» (مصاحبه را در اینجا ببینید). در این رابطه چند نکته به نظرم رسید:

1- این دولت، دولت راستگویانه و هرکسی شک درباره صحت این سخنان به دلش راه پیدا کنه دروغگوئه و دروغگو هم که دشمن خداست و به قول آقای روحانی باید بره به جهنم!

2- آقای نوبخت فرمودند رئیس‌جمهور روزانه 19 ساعت کار می کنند، ما فرض می کنیم ایشان هر روز فقط نیم ساعت در مسیر رفت و آمد به دفترشان وقت بگذرانند و سرجمع هم فقط یک ساعت با اهل و عیال به شام خوردن و صحبت های خانوادگی و استحمام و ... بپردازند (کلی تخفیف دادیم!)، به طور متوسط یک ساعت را هم به تفریحات سالم بپردازند (خصوصا در استخر ریاست جمهوری، به هر حال چندین میلیارد خرج بازسازی {بخوانید شیک سازی} آن کرده اند و استفاده نکنند اسراف می شود!!!)، سرجمع هم نیم ساعت به سایر امور متفرقه شان بپردازند، از 24 ساعت که کم کنی می ماند 2ساعت! (اگر شما خیلی ناراحتی اون یک ساعت استخر رو تخفیف بده بشه 3ساعت). خوب معلومه این مقدار خواب برای هر کسی کمه چه رسد به رئیس دولت سالمندان (که خودش 66 ساله است)! علم روانشناسی هم اثبات کرده که یکی از مهمترین عواقب کم خوابی، ضعف اعصابه و خوب معلومه که اینجوری منتقدان می شوند «بی سواد»، «بزدل»، «ترسوها»، «عهد حجری» و ... و باید بروند به جهنم!

روحانی-عصبانی

3- پیشنهاد می کنیم آقای روحانی از خلف صالحشان آقای رفسنجانی بیاموزند و خیلی هم به خودشان فشار نیاورند و همانطور که آقای هاشمی بیست و چند سال قبل که ملت با مشکلات پس از جنگ دست و پنجه نرم می کردند و خیلی ها حتی اسم «اسکی روی آب» را نشنیده بودند تفریحی با خانواده (مشتمل بر م-ه، ف-ه، ع-م و سایر بر و بچز) می رفتند اسکی روی آب، آن هم در روز تاسوعا (این هم سندش) ایشان هم تفریحی بروند مثلا ایستگاه های فضایی! (برای این کار می توانند در تماس بعدیشان با رئیس جمهور مودب و با هوش آمریکا از وی بخواهند مقدماتش را فراهم کند) مشکلات مردم هم برود به جهنم!

هاشمی-لتیان-اسکی روی آب

4- راستی دقیقا معنای «رفتاری پوپولیستی» چه بود؟! شما هم مثل من گیج شده اید؟! این هم به جهنم!







نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93 شهریور 13 توسط حق جو