سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


چند هفته ای است که بوداییان افراطی میانمار(برمه) با همکاری دولت این کشور، فشارهای سابقه دار خود را بر مسلمانان افزایش داده و در حال سوزاندن مسلمانان و خانه های آنها هستند. پس از سفر و ملاقات مرموز خانم کلینتون به میانمار (برمه سابق)، کشتار بی‌رحمانه و بی‌سابقه‌ی مسلمانان توسط بودایی‌ها و سکوت غریب به اتفاق دولت‌ها و مجامع بین‌المللی، به راه می‌افتد.

بهانه، تجاوز و قتل یک زن بودایی بود. اما به هزاران زن مسلمان تجاوز می‌شود، و ده‌ها هزار مسلمان قتل عام می‌شوند و جنایات هولناکی که حتی با جنایات اسرائیلی‌ها و صرب‌ها قابل قیاس نیست، صورت می‌پذیرد. مردم به صورت گروهی به رگبار بسته شده و یا به آتش کشیده می‌شوند، کودکان مسلمان را وسط خیابان‌ها به سیخ کشیده و کباب می‌کنند، جوانان را با قمه مثله کرده و گردن می‌زنند....

میانمار - برمه - کشتار مسلمانان

میانمار - برمه - کشتار مسلمانان

اینجا نمی کشند، مثله می کنند!!

میانمار مسلمانان برمه مسلمان

باورتان می شود اینها انسان هستند؟!

میانمار مسلمانان برمه

خانم شیرین عبادی، ممنون که در افزایش تحریم ها علیه ایرانی که همواره ناقض حقوق بشر بوده تلاش کردی، اجرکم عند الشیطان! شما لطفا این تصاویر را نبینید ممکن است لطمه روحی ببینید! راستی شنیده ایم خانم سوچی هم به علت سکوتهایش در برابر این جنایت مثل شما لایق دریافت جایزه صلح شده!! آهای به اصطلاح فعال حقوق بشر اینها انسان نیستند؟!

میانمار مسلمانان برمه

میانمار مسلمانان برمه

به مناسبت ماه رمضان، حتی آنها که قبلا اهل روزه نبوده اند امسال روزه گرفته اند، روزه سکوت!زولبیا با طعم سکوت! 

میانمار مسلمانان برمه

اینجا حتی کودکان را دست و پا بسته می کشند!!

کودکان کشتار میانمار

خدایا دروغ می گوییم که عجل لولیک الفرج! ما درگیر دنیایمانیم و حتی برای این کشتارهای فجیع دلمان به اندازه قیمت مرغ کباب نیست! اگر او بیاید و بخواهد در برابر دنیایمان بایستد می ترسم....! همین!






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 91 مرداد 10 توسط حق جو