سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


در ارتباط با انتصاب اسفندیار رحیم مشائی به معاونت اولی ریاست جمهوری و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عزل نامبرده از این منصب ، بر خود لازم دیدم تا در نامه ای به آقای دکتر احمدی نژاد (هر چند به احتمال زیاد به دستشان نمی رسد!) و ثبت آن در وبلاگشان ، در حد وسع یک شهروند عادی اعتراضم را نسبت به این رفتار اعلام کنم . متن این نامه را در ادامه می آورم :

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهور ؛ جناب آقای دکتر احمدی نژاد

به عنوان یک شهروند جامعه اسلامی و از طرف خیل عظیم رای دهندگان به جنابعالی ، در ارتباط با انتصاب آقای اسفندیار رحیم مشائی به منصب معاون اولی ریاست جمهوری از طرف شما و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عزل نامبرده از این جایگاه ، توجه شما را به مواردی که در ادامه می آورم جلب می کنم :

1- انتخابات ریاست جمهوری به معنای انتخاب یک نفر در بین گزینه های موجود می باشد . غالب کسانی که به جنابعالی رای داده اند بر طبق حکم «بهترین گزینه در بین گزینه های موجود» و عموما پس از حذف سایر گزینه ها و نه انتخاب مستقیم جنابعالی و همچنین بر طبق شرایط و گفته های تا آن روز جنابعالی (که از آن جمله تاکید ویژه شما بر پیروی محض از ولایت فقیه بوده است) به شما رای داده اند . رای به جنابعالی رای نسبی به برنامه ها و اصول مطرح شده توسط شما بوده است و این هرگز به این معنی نیست که مردم «چک سفید امضاء به جنابعالی داده اند که هر چه دلتان خواست بر روی آن بنویسید» . بدیهی است اگر تخطی ای از اصول و برنامه هایتان صورت دهید مردم همچنان بر حمایت از جنابعالی مصر نخواهند بود .

2- جنابعالی نه از اصول دینی و اعتقادی ما هستید و نه واجب الاطاعه . اما ولی فقیه که در ادامه خط ولایت الهی می باشد هم از اصول اعتقادی ماست و هم واجب الاطاعه . مردم در رای به جنابعالی خطاهای گذشته تان را به حساب خطای انسانی شما گذاشته اند و نه خطای اعتقادی . اما این مورد متفاوت است و مطمئنا از آن مواردی است که امتحانش هزینه های سنگین در پی خواهد داشت!

3- همانطور که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند این انتصاب هم «بر خلاف مصلحت شما» و هم «موجب سرخوردگی علاقمندان جنابعالی» است . اگر شما بخواهید از مصالح خود بگذرید شاید بتوانید ، اما حق ندارید با خلف وعده موجبات سرخوردگی طرفدارانتان را فراهم کنید .

4- مطمئنا نسبت جنابعالی به رهبری انقلاب هرگز قابل مقایسه با نسبت آقای منتظری به اما خمینی(ره) نبوده و نیست . فراموش نکنید که مردم ولایت مدار به محض اعلام موضع جدید آن رهبر فقید در ارتباط با آقای منتظری ، چه رفتاری با او داشتند و خیلی راحت او را به کناری زدند ، فرع را بر اصل ترجیح ندادند و هیچ خللی هم در عقایدشان رخ نداد . تا فرصت باقی است تصیم بگیرید و نگذارید چنین ماجرایی تکرار شود .

با توجه به موارد مطرح شده و عدم حسن ظن مردم ایران نسبت به آقای اسفندیار رحیم مشایی ، تقاضا دارم هر چه سریعتر نسبت به عزل نامبرده از آن جایگاه مهم اقدامات لازم را مبذول فرمائید .

و السلام علی من اتبع الهدی
حسین مطلبی
2 مرداد 1388






نوشته شده در تاریخ جمعه 88 مرداد 2 توسط حق جو