ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ faram 
khayli khoub boud, vaghean lezat bordam o koli ham khandidam

ozrkhahi baraye fingilish

سلام خوبي.خواستم عرض ارادت کنم حال دوست عزيزمو بپرسم.در ضمن با پست "‌سفارش شهيد حميد ايرانمنش " به روزم خوشحال ميشم افتخار بدي بياي وبلاگ خودت و نقطه نظر موثر و کارامدتو بگي .منتظرتم حتما بيا.راستي به نظرت تو جاي چه مطالبي تو وبلاگم خاليه؟حق جو : دوست گرامي وارجمندم
haghjoo.ir (حــــــــــق جـــــــــــــو) : عنوان وبلاگ
http://haghjoo.ParsiBlog.com/ : آدرس کامل وبلاگ

+ عجب 
عجب!
سلام خدمت استاد عزيز
خوشحال ميشم به وبلاگم سر بزني و همسنگر عرصه سياسي را کمک کنيد

+ farhadi 
به عقيده من اين اظهارات بيشتر از اينکه نشان دهنده خلف وعده دولت در ميدان دادن به منتقدان باشد,حاکي از عدم توانايي در کنترل و مديريت کشور است. مصداق اين سخن , صحبت هاي رهبري درباره عدم منفعت در رابطه با آمريکا ميباشد . در پايان اگر دقت کرده باشيد ايشان دليل محکمي براي سخنراني نکردن در روز قدس نداشتند!!!!!
+ جلال 
اولا سخنراني الهام رو کنيد همه به اين امر اطمينان دارن. تو دنيا دو آتيشيتر از شريعتمداري احمدي نژاد نداره که اونم قبول کرد. در تواتر است دوما اين جمله رو که من احمدي نژادي نيستم را ديگه تکرار نکنيد ما مي دونيم. چون اگه احمدي نژادي بودي من هيچ وقت به اين سايت نمي اومدم.
پاسخ

اولا اينکه من که مي گم احمدي نژادي نيستم همانطور که هاشمي اي نيستم! اما دليل نمي شه بخوام با حرف غلط بکوبمش- ثانيا تفکر من در مورد احمدي نژاد با تفکر شريعتمداري در مورد احمدي نژاد تطابق نسبتا خوبي دارده (اينطور که مي فرماييد تو دنيا احمدي نژادي تر از شريعتمداري نداره يه حرف رو هواست! مگر غير از اين است که دولت و مشائي از شريعتمداري به دادگاه شکايت کردند؟!)- من عين صحبت هاي الهام رو براي شما ايميل هم کردم، آيا از آن حرف ها اعتراف به اين در مي آمد که احمدي نژاد و بشقاب و ... يا بر عکسش؟
+ جلال 
داستان احمد نژاد و صندلي و بشقاب خاليشو تو اينترنت سرچ کنيد خيلي مطلب مياد. بهتره خودتون سرچ کنيد و عکساشو ببينيد. ولي بنده آدرس چندتا سايت رو مي دم. طبق نظر اينا و همانطور يکه غيبت کبري و صغري داشتيم، ظهور صغري و کبري داريم و الان تو ظهور صغري هستيم و ديگه نيازي به اطاعت از رهبري نيست و بايد مستقيما با خود امام رابطه برقرار کرد. اينم سايتا
http://webzine.mehrnews.com/FullStory/News/?NewsId=3436

http://khabarfarsi.com/ext/5703920

http://www.entekhab.ir/fa/news/118192/%DA%A9%DB%8C%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D8%B4%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B4%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%86%DA%98%D8%A7%D8%AF-%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87
پاسخ

خيلي دروغ ها را قبلا هم ديده بودم- به قول حضرت علي(ع) فاصل? ديدن و شنيدن است- آنچه به ايشان نسبت داده ايد باز بر طبق شنيده هاي غلط از ديگران است که منبع موثقي ندارد- آنچه از سخنراني دکتر الهام به احمدي نژاد نسبت داده شده را عينا اينجا مي آورم (منبع سايت نکات پرس بود که متاسفانه تنگ نظرانه کلا سايت حذف شد-البته من اصل سخنراني را کامل خدمت شما ايميل مي کنم) الهام گفته: «آنان كه همه فهمشان از امام، كاسه آبي است كه پيش او نهند و گويي خود را ولينعمت او مي دانند، حدود باور خود و ذهن تار و دل تنگ خود را معيار ارزيابي احمدي نژاد قرار دادند. و تلاش هاي داخلي و جهاني احمدي نژاد را در ترويج گفتمان مهدويت و فرهنگ انتظار و اميد، به نهادن يك ظرف يك ظرف خالي در پيشخوان دولت توصيف كردند! عجب از اين گفتار نيست چراكه از كوزه همان برون تراود كه دراوست. آنان حد باور خود را از امام توصيف كردند.» شما بفرماييد الهام در اين سخنان ماجراي بشقاب را تاييد کرده يا رد؟ (البته باز تاکيد مي کنم من احمدي نژاد را قبول ندارم ولي اين شکل تخريب ناجوان مردانه را اصلا قبول ندارم)
+ علي 
سلام

نميدونم چرا اين ايميل رو براي من فرستاديد؟
من با اين طرز تفکر شما موافق نيستم. غزه رو مثال زديد که چرا با يک بمب سيستم دفاعيش رو از کار نمي اندازن؟
من از اسرائيل و متفکرانش واقعا بي زارم ولي آيا غزه سيستم دفاعي داره که بخوان از کارش بندازن؟
اگر واقعا قصد تحليل داري يکم هم اطلاعات خوبه داشته باشي. کجايه غزه رادار و ضد هوايي و بقيه سيستم ديده شده؟ دليله اين هم که اسرائيل نمي خواد وارد بشه هم همه ميدونن تو هم فک کني ميفهمي. در رابطه با حرفهاي آقاي روحاني، ايشون ادبيات احمدي نژادي استفاده کردند از کوچک و بزرگ جامعه بپرسي اينو ميگن.

اميدوارم همه ما ياد بگيريم اگر از کسي خوشمان نمياد به هر وسيله اي براي کوبيدنش دست نيازيم.
پاسخ

سلام- احتمالا شما به موشک هايي که مقاومت به سمت اسرائيل شليک مي کنه مي گيد سيستم چي چي؟!!!- شما بفرماييد چرا اسرائيل نمي خواد وارد غزه بشه؟ مگر غير از اين است که بارها تلاش کردند که وارد شوند و چه در نبرد 22 روزه چه 8 روزه و چه نبرد اخير شکست خوردند!- يادتان رفته در نبرد 33 روزه چه افتضاحي به بار آوردند؟- آقاي خاتمي به مخالفينشان گفتند «آدم باشيد!(يعني نيستيد)» از احمدي نژاد ياد گرفته بود؟- فکر کنم عزيز دلم شما جمل? آخر رو کاملا در مورد احمدي نژاد داريد رعايت مي کنيد!!!! (با تاکيد بر اينکه احمدي نژادي نيستم!!!)
+ ماست بند 

از ماست که بر ماست
+ جلال 
سلام
داريد اغراق مي کنيد کجا روزي 100 بار ميگن؟؟؟
آقاي احمدنژاد با سفرش به استان ها توقع ايجاد کرد و اينا هم مجبورن برن اين استان ها. چون اگه نرن با شستوشوي مغزي که احمدي نژاد عامه مردمو داده همه اعتراض مي کنن. اينا خوب جشن ميلاد گرفتن، اوشون بشقاب و ميز و قلم مي داد امام زمان. بهارشم کرده بود و با مسيح و آقاي چاوز و آقاي مشايي همراهش کرد.
اوکي آقا ما انتقاد نمي کنيم اصلا ما بزدل!
مخلصيم

پاسخ

سلام آقا جلال-قرار نشد ها! ازاين شکلک ها نداشتيم ها!- بعدش هم داداش گل من بحث تهمت به منتقدين بود که شما فرموديد ميراث احمدي نژاد است و ما عرض کرديم خير (البته يادمون نره که آقاي خاتمي به افرادي که در دانشگاه تهران به او اعتراض مي کردند با عصبانيت گفت: آدم باشيد!(يعني نيستيد!) و از اين منظر شايد بشه ايشون در توهين به مخالفين متقدم دانست- راستي من داستان بشقاب و ميز و قلم دادن به امام زمان برام جالبه! آيا واقعا اين مطلب منبعي هم داره يا يه تهمت خاليه؟!
+ جلال 
سلام آقاي حق جو با فيلتر شکن اومدم ها. مواظب باشيد
نمي توونم متاسفانه حرفتونو قبول کنم چون اصلا ايشون با توهين به آقاي هاشمي سره کار اومد و حتي بعد پيروزيش حرکتي عليه آقاي هاشمي نکرد. و با اون ادبيات پوپوليستيش از يک عده حرف مي زد که نمي زارن کار کنه. اهميت ندادن به قشر باسواد و متخصص جامعه توهين نيست؟ يادتونه 150 اقتصاددان نامه نوشت همون ساله اول که آقا اين روشي که در پيش گرفتي اشتباهه ولي ايشون هيچ توجهي نکرد. عزل و نصب هاي بيمورد وزيران و ارتباطشون با امام زمان توهين به شعور ملت نيست؟ چقدر دروغ گفت؟ چقدر آمار دروغي داد؟ بطوريکه الان که الانه تو جامعه وقتي ميخان بگن آمارت اشتباهه ميگن آمارت احمدي نژاديه! ايشون کاري کرده که من ديگه به آمار اين کشور مشکوکم و باور نميکنم. ايشون مخاطبشو احمق فرض مي کرد و با يه ادبيات کوچه بازاري مسايل کشورو تحليل ميکرد. هرکس هم هر چي ميگفت فرداش برعکسشو انجام ميداد تا قدرتشو اثبات کنه. من آقاي روحاني دوست دارم ولي از ديروز خيلي ديدگاه بنده نسبت به ايشان عوض شد. امروز ايشان گفتند منظورشون از منتقدين چپي ها و راستي ها نيست. منظورش اونايي هست که برخلاف گفته رهبري ميخان جلوي پيشرفت اين ملتو بگيرن. ولي به نظرم اونا هم تابعيت ايرانو دارن و بايد حرفشونو بزنن و ادبيات ايشان خيلي زننده بود.
موفق باشيد استاد.(استاد يادتونه منو با ماشين رنوتون آوردين دم در دژباني؟ بنده حقوق خوونده بودم)
پاسخ

سلام آقا جلال عزيز-اولا رنو نه و پي کي! اين توهينت قابل پذيرش نبود!- ثانيا عزيز من هر کسي از ظن خود شد يار من! خوب مي دانيد که من احمدي نژادي نيستم ولي اين سنخ قضاوت شما را هم اصلا نمي پسندم- همون هايي که احمدي نژاد را به خاطر سفر استاني پوپوليست خوندند حالا دارند بدترش رو در مي يارند- رفتار پوپوليستي بدتر از اين که به نام ميلاد امام زمان جشن بگيري براي سالگرد انتخاب شدن؟!- متاسفانه ما هر کدام از دريچه خودمان به قضيه نگاه مي کنيم آقاي روحاني در گزارش 100 روزه نخست چند تا دروغ گفت؟ اصلا مگر ايشان نگفت «راه حل هاي 100 روزه براي حل مشکلات داخلي و خارجي دارم» اين خودش بزرگترين دروغ نبود؟ مگر مردم با اين چنين وغده هاي دروغين به ايشان راي ندادند؟ اگر احمدي نژاد چند بار مشکلات کشور را به هاشمي نسبت داد اين ها که روزي نيست صد بار هر ندانم کاري خود به گردن احمدي نژاد نيندازند! حتي گفتند رسما که مردم به خاطر کارهاي غلط احمدي نژاد زياد ثبت نام يارانه کردند و .... بماند! کلا منظورم اين بود که پي کي خيلي با رنو فرق داره و من هم احمدي نژادي نيستم!
+ جلال 
سلام آقاي حق جو
منم با شما موافقم و واقعا نحوه حرف زدن ايشون و لحنشون مايوس کننده و بقول اکثريت روزنامه ها و بخصوص اعتماد که نوشت آقاي روحاني ما رو ياد آقاي احمدنژاد نيندازيد. ما ياد رييس جمهور قبلي افتاديم فقط بگم بگم مونده. اميدوارم رييس جمهورمون دچار و گرفتار وسوسه شيطان رجيم نشود و مغرور نگردد و گرنه 8 ساله پر از سياهي دوباره براي اين ملت تکرار خواهد شد. خدايا از غرور به تو پناه مي برم
رجبي از بچه هاي دوره عقيدتي
پاسخ

سلام آقاي رجبي عزيز- اولا و متاسفانه خيلي ها کلا تلاش مي کنند که مملکت را دو قطبي نشان دهند يعني: هاشمي و احمدي نژاد و بعد بقيه را پشت سر اين دو نفر قرار دهند، مقالاتي از آن دست هم براي اين است که بگويند خوب اگر بد است که طرف مقابل ما هم بد بود! پس تن در دهيد به ... - ثانيا تا جايي که من يادم است آقاي احمدي نژاد بزرگترين خلافش در توهين به مخالفين، خس و خاشاک بود آن هم بعد از چهار سال، آقاي روحاني در همين يک سال گذشته به دفعات به منتقدين توهين نموده اند- باقي بماند!
+ وب گرد سرگردان 
سلام
وقتي آقاي روحاني رئيس جمهور کشوري را در حال تحريم ماست و هر روز مقاماتش فحاشي نصيب ما مي کنند و خودش دوست دارد پيچ و مهره برنامه هسته اي ما را باز کند و .... را مودب و باهوش مي خواند - جز از سر بزدلي اين کار را نکرده
سلام. وبلاگت خوبه ولي سعي کن يک قالب اختصاصي واسش طراحي کني.اگه کارت شارژ مجاني هم خواستي يه سر به سايت http://hadsi.com بزن. اگه تمايل داشتي منو با عنوان بازي لينک کن . راستي اينم چت روم سايته http://hadci.com ممنونم