سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


-یادداشتی از حسین قدیانی:“? دی” راهپیمایی نبود…
-عکس لو رفته/دختر قالیباف

ماجرا از آنجا آغاز شد که:
کلینتون سبز!!

و بعد بعضی ها فکر کردند حتی قدرتشان از امام حسین هم بیشتر شده!! حامیانشان یزد زمان شدند و عاشورایمان را خونین کردند.

و مردم به آنها فهماندند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند!

و به قول حسین قدیانی ماه پیمایی آغاز شد:
حماسه 9دی

در نهایت شد آنچه باید می شد!:
آدولف موسوی!

 






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 89 دی 6 توسط حق جو



به نام راهنمای حق جویان

بحث داغ این روزهای محافل سیاسی ، اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر تهران است . پیرامون همین مساله مطالبی به ذهنم رسید که آنها را اینجا می آورم و از شما دوستان عزیز تقاضا دارم بدون تعصب و پیش داوری متن زیر را بخوانید و سپس قضاوت نمائید .

1- برخی می گویند: «این افراد چون شکنجه شده اند چنین اعترافاتی داشته اند»! من که زمان قبل از انقلاب نبوده ام ، ولی اسناد و بعضا فیلم بعضی از دادگاه های آن زمان را دیده ام که حتی بعضی از کمونیست های لا مذهب پس از ماه ها شکنجه های وحشیانه ساواک باز هم حاضر نبودند این چنین اظهار ندامت کنند و به خیلی مسائل دروغین اعتراف کنند و آنچه حاکمان آن زمان می خواستند به زبان جاری نمایند. بعضی ها مانند نواب صفوی و دوستانش ، شهید رجائی و دیگرانی که اعتقادات صحیح و پایداری داشتند که زیر شکنجه ها و تا آخرین لحظه زندگی نیز لب به اعتراف های از این جنس نگشودند. اگر این افراد شکنجه شده اند (که نشده اند!) و این چنین ضعیف النفس هستند که در مدت کوتاهی و به صورت دسته جمعی (بدون حتی یک استثناء!)تصمیم به اعتراف گرفته اند باید به طرفداران این اشخاص بگویم :«اگر این ها سران شما هستند که ...!»  

2- آقای موسوی در بیانیه اخیر خود درباره این اعترافات ، از این افراد به عنوان «فرزندان انقلاب» نام برده است! حتماً ایشان دیدگاه حضرت امام(ره) (که اینقدر سنگ آن را به سینه می زنند) در مورد نهضت آزادی فراموش کرده اند! نکند وابستگان دستگیر شده سازمان منافقین و انجمن شاهنشاهی را فرزندان انقلاب نامیده اند؟! شاید منظورشان کیان تاج بخش (از کارکنان بنیاد سوروس در آمریکا) و یا کارمند ارشد سفارت استعمار پیر انگلیس بوده است؟! اگر ایشان برخی افراد ، با خرده سوابق اجرائی را فرزندان انقلاب می دانند ، پس حتما خود را خود انقلاب می دانند!!!

 تاجبخش

3- اما واقعاً چه شده است که این افراد چنین اعترافاتی داشته اند؟! یعنی می توان پذیرفت که این اشخاص در این مدت کوتاه ، آن هم همگی دچار تحول اساسی شده اند و فهمیده اند هر آنچه می کرده اند غلط بوده است و حالا دارند توبه می کنند؟! شاید استثنائا کسی چنین شده باشد ولی به نظر من اینان زمانی که خود را در برابر آنچه می خواستند انجام دهند مغلوب می بینند و از طرفی چون دارای ایدئولوژی مستحکمی نیستند، دچار سرخوردگی عمیقی شده اند و چاره ای ندیده اند جز اینکه برای فرار از مجازات ، همچنین جلوگیری از آبروریزی بیشتر و ترس از از دست دادن کامل پایگاه های خود در بین مردم ، این چنین اعلام ندامت و پشیمانی کنند و برخی که از اساس منکر قضیه شوند و بگویند اصلا از اول هم فکر نمی کرده اند تقلبی صورت گرفته باشد و از روز ازل با چنین اغتشاشاتی مخالف بوده اند!! و احتمالا پس از آزادی بگویند آنچه گفته اند تحت فشار بوده و برگردند سر خانه اول و روز از نو ، روزی از نو...!!

 






نوشته شده در تاریخ شنبه 88 شهریور 14 توسط حق جو



در ارتباط با انتصاب اسفندیار رحیم مشائی به معاونت اولی ریاست جمهوری و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عزل نامبرده از این منصب ، بر خود لازم دیدم تا در نامه ای به آقای دکتر احمدی نژاد (هر چند به احتمال زیاد به دستشان نمی رسد!) و ثبت آن در وبلاگشان ، در حد وسع یک شهروند عادی اعتراضم را نسبت به این رفتار اعلام کنم . متن این نامه را در ادامه می آورم :

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهور ؛ جناب آقای دکتر احمدی نژاد

به عنوان یک شهروند جامعه اسلامی و از طرف خیل عظیم رای دهندگان به جنابعالی ، در ارتباط با انتصاب آقای اسفندیار رحیم مشائی به منصب معاون اولی ریاست جمهوری از طرف شما و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عزل نامبرده از این جایگاه ، توجه شما را به مواردی که در ادامه می آورم جلب می کنم :

1- انتخابات ریاست جمهوری به معنای انتخاب یک نفر در بین گزینه های موجود می باشد . غالب کسانی که به جنابعالی رای داده اند بر طبق حکم «بهترین گزینه در بین گزینه های موجود» و عموما پس از حذف سایر گزینه ها و نه انتخاب مستقیم جنابعالی و همچنین بر طبق شرایط و گفته های تا آن روز جنابعالی (که از آن جمله تاکید ویژه شما بر پیروی محض از ولایت فقیه بوده است) به شما رای داده اند . رای به جنابعالی رای نسبی به برنامه ها و اصول مطرح شده توسط شما بوده است و این هرگز به این معنی نیست که مردم «چک سفید امضاء به جنابعالی داده اند که هر چه دلتان خواست بر روی آن بنویسید» . بدیهی است اگر تخطی ای از اصول و برنامه هایتان صورت دهید مردم همچنان بر حمایت از جنابعالی مصر نخواهند بود .

2- جنابعالی نه از اصول دینی و اعتقادی ما هستید و نه واجب الاطاعه . اما ولی فقیه که در ادامه خط ولایت الهی می باشد هم از اصول اعتقادی ماست و هم واجب الاطاعه . مردم در رای به جنابعالی خطاهای گذشته تان را به حساب خطای انسانی شما گذاشته اند و نه خطای اعتقادی . اما این مورد متفاوت است و مطمئنا از آن مواردی است که امتحانش هزینه های سنگین در پی خواهد داشت!

3- همانطور که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند این انتصاب هم «بر خلاف مصلحت شما» و هم «موجب سرخوردگی علاقمندان جنابعالی» است . اگر شما بخواهید از مصالح خود بگذرید شاید بتوانید ، اما حق ندارید با خلف وعده موجبات سرخوردگی طرفدارانتان را فراهم کنید .

4- مطمئنا نسبت جنابعالی به رهبری انقلاب هرگز قابل مقایسه با نسبت آقای منتظری به اما خمینی(ره) نبوده و نیست . فراموش نکنید که مردم ولایت مدار به محض اعلام موضع جدید آن رهبر فقید در ارتباط با آقای منتظری ، چه رفتاری با او داشتند و خیلی راحت او را به کناری زدند ، فرع را بر اصل ترجیح ندادند و هیچ خللی هم در عقایدشان رخ نداد . تا فرصت باقی است تصیم بگیرید و نگذارید چنین ماجرایی تکرار شود .

با توجه به موارد مطرح شده و عدم حسن ظن مردم ایران نسبت به آقای اسفندیار رحیم مشایی ، تقاضا دارم هر چه سریعتر نسبت به عزل نامبرده از آن جایگاه مهم اقدامات لازم را مبذول فرمائید .

و السلام علی من اتبع الهدی
حسین مطلبی
2 مرداد 1388






نوشته شده در تاریخ جمعه 88 مرداد 2 توسط حق جو



* نوشتن این سری مطالب به هیچ عنوان به معنی اعتقاد بنده به دکتر احمدی نژاد به عنوان معجزه هزاره سوم و یا معصومی بری از خطا در گذشته و آینده نمی باشد و اصولا میزان حال کنونی افراد است!

موسوی نماینده تمام طلحه و زبیرهای زمان بود که چون دستشان از قدرت کوتاه شد ، دست به تخریب کسی زدند که وحشت هرگز نرسیدن به صندلی ها را در دل آنها انداخته بود . اینان که زمانی خدمات قابل توجهی در راه اسلام و انقلاب انجام داده بودند چون طعم قدرت را چشیدند و شیرینی چرکین آن بر دلشان نشست ، دیگر طاقت دوری آن را نداشتند و با تمام امکانات به صحنه آمدند .


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88 خرداد 31 توسط حق جو



 فیلم تبلیغاتی شیخ اصلاحات دارای نکات جالبی بود که با هم مرور می کنیم :

1- تعدد زوجات !

(دقایق اولیه فیلم) جمیله کدیور : آقای کروبی ! نظر شما در مورد تعدد زوجات چیست ؟

                              کروبی : تعدد زوجات در جامعه ما خانواده ها را بر هم می زند !

مشخصات سوال کننده : «جمیله کدیور» همسر عطاا... مهاجرانی ، یعنی همان کسی که ماجرای چند زنه بودنش را همه خبردار شدند . حتی بعضی از مطبوعات تصاویر او و همسرانش را چاپ کردند! در نهایت هم مهاجرانی از سمت وزارت فرهنگ استعفا داد .


ادامه مطلب




نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88 خرداد 12 توسط حق جو