سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


هیهات که فراموش کنیم

چه کسانی شعار «نه غزه و نه لبنان» سر دادند

نه غزه نه لبنان

و چه کسانی که در برابر آن همه جسارت ها سکوت کرده بودند

(اینو نمی شه تصویر زد!!!)

که این منطق دین ماست (فلعن الله امة سمعت ذلک فرضیت به*)


*خداوند لعنت کند کسانی را که آن (ظلم) را شنیدند و به آن رضایت دادند (اقدام عملی در مقابله با آن انجام ندادند)-زیارت عاشورا






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 93 مرداد 6 توسط حق جو



این مطلب رو به مناسبت 9 دی سال گذشته ارسال کرده بودم که به مناسبت یاد آوری آن روزها با کمی تغییر دوباره تقدیم می کنم:

ماجرا از آنجا آغاز شد که:
کلینتون سبز!!

 

و بعد بعضی ها فکر کردند حتی قدرتشان از امام حسین هم بیشتر شده!!

اغتشاشات عاشورا 88

حامیانشان یزید و حرمله زمان شدند و عاشورایمان را خونین کردند.

فائزه هاشمی در جمع حرمت شکنان عاشورا

و مردم به آنها فهماندند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند!

و به قول حسین قدیانی ماه پیمایی آغاز شد:

9 دی

در نهایت شد آنچه باید می شد!:
آدولف موسوی!






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 دی 8 توسط حق جو



 

دیکتاتور سبز

جنازه قذافی

آهای میر یزید، شیخ بی مخ، ممد سوروسی،‌ مسعود و مریم قجری! ببینید عاقبت پیش کسوتتان را و آدم شوید پیش از اینکه به عاقبت او گرفتار شوید!






نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90 آبان 5 توسط حق جو



ترور خونین دانشمندان کشور، امریست نه چندان نوپا که اخیرا و با تلاش هدف دار سرویس های جاسوسی و ترور کشورهای متخاصم شدت گرفته است. هدف اصلی از این ترورها، در واقع ایجاد اختلال در روند پیشرفت کشور با از بین بردن سرمایه های علمی و نخبه های آن است. در این بین برخی عوامل این ترورها که تحت دقیق ترین آموزش ها قرار گرفته اند دستگیر می شوند و سرویس جاسوسی پشت صحنه این عملیات را لو می دهند و گاهی نیز (که در اکثر مواقع چنین است) منابع نسبتا رسمی سازمان مسئول این ترور با بیان جزئیات این عملیات در واقع به تهدید جهت اعمال خشونت بیشتر می پردازد.

در آخرین مورد آن، شهید رضایی نژاد در مقابل چشمان دختر خردسال و همسرش به ضرب گلوله به شهادت رسید. روز بعد، روزنامه هاآرتص (متعلق به رژیم صحیونیستی)، این ترور خونین (احتمالا به زعم آنها بشر دوستانه!!) را به سازمان موساد نسبت داد. سایت «رادیو فردا» (وابسته به سازمان سیا)، با تایید تلویحی این خبر، در مطلبی با عنوان «چند نکته در مورد ترور داریوش رضایی نژاد در تهران» نوشت:« منابع خبری اسرائیل تلویحاً اقدام موساد سازمان جاسوسی آن کشور، در ترور کارشناسان اتمی ایران را مورد تأیید قرار داده‌اند. از جمله، هاآرتص، همزمان با انتشار گزارش اخیر خبرگزاری آسوشیتدپرس در روز پنجشنبه 28 ژوئیه، ترور داریوش رضایی‌نژاد را به موساد نسبت داد.» در عین حال سایت مزبور در همین مطلب تلاش کرده با مرتبط نشان دادن تلاش های این داشمند شهید با فعالیت های هسته ای ایران، به نوعی به توجیه این اقدام ننگین موساد بپردازد.

جرس

و اما جای تاسف دارد که با وجود این اعترافات صریح، سایت جرس (ارگان رسانه ای جنبش به اصطلاح راه سبز) در روز چهارم مرداد در مطلبی با عنوان «ترور؛ تناقض ها و ادعاهای مسئولان نظام» با نادیده گرفتن اعترافات روشن رسانه های غربی و سابقه خونین جوخه های ترور سازمان های تروریستی این دولت ها در کشور عزیزمان ایران، می نویسد: «یک حمله مسلحانه دیگر در تهران و بلافاصله شهید محسوب شدن قربانی و محکوم کردن آنی و سریع استکبار جهانی از سوی نهادها و شخصیت های انقلابی. گویی چرخه مداوم نسبت دادن حملات مسلحانه به عوامل بیگانه را پایانی نیست!!» در واقع، نویسنده مقاله سعی کرده است با تلاش جهت تبرئه کردن دست های بیگانه در این عملیات شوم و نا امن نشان دادن فضای کلی کشور، از آبی که خودش گل آلود کرده برای جریان مطبوعش ماهی بگیرد، حتی اگر به قیمت پایمال شدن خون یک شهید تمام شود!! امری که با توجه به حافظه تاریخی ما در مورد این جریان و وابستگانش، چندان هم عجیب و دور از ذهن نبود.






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 مرداد 10 توسط حق جو



مدعیان دروغین تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گذشته از ابتدا سعی داشتند با نزدیک جلوه دادن خود به اندیشه های امام خمینی(ره)، جایگاهی اجتماعی برای خود دست و پا کنند و به شبیه سازی انقلاب اسلامی با اهدافی سکولار بپردازند. اما اینک و پس از گذشت دو سال از این دروغ های شاخ دار، اندک اندک در سخنان و عملکرد این عده فاصه شان با آرمان های امام راحل و قرابتشان با دشمنان ریشه دار انقلاب اسلامی روشن شده است. روزه خواری و شعار «نه غزه و نه لبنان» در روز قدس، حرمت شکنی روز عاشورا، حمایت آشکار سردمداران غربی از آنان و... موجب گشت تا هویت این جریان وابسته نمایان تر شود.

اما گویی سردمداران این حرکت نافرجام به این نتیجه رسیده اند که دیگر لازم نیست قرابت خود با دشمنان امام(ره) را مخفی نمایند و بهتر است همزمان با تلاش شکست خورده شان در وانمود کردن به حرکت در خط امام(ره)، دل دشمنان خط امام را نیز به دست آورند و با این کار در واقع «جمع اضداد» نمایند!!

در همین راستا و برای چندمین بار، سایت جرس(جنبش راه سبز) در بخش نوا و نمای خود اقدام به انتشار فایل صوتی یکی از دشمنان ستاره دار خط امام(ره) نموده است. این فایل صوتی در واقع مصاحبه بنی صدر خائن با رادیو عصر جدید می باشد. در این فایل صوتی، بنی صدر با فراموش کردن کمک های دولت های غربی به خود برای فرار از ایران و اینکه تا کنون تحت حمایت آنها به فعالیت پرداخته است، به تخطئه افرادی می پردازد که سعی داردن با کمک های خارجی به اهداف رنگین خود برسند!

بنی صدر و جرس






نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90 تیر 20 توسط حق جو