سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


-جواب کنکور ارشد همین روزها میاد، دعام کنید...
-عکس/بیچاره تایپیست های چینی!

بازخوانی تاریخ به خوبی نشان می دهد که چطور برخی با تغییر منافعشان به راحتی مواضعشان نیز تغییر کرده است. از جمله این افراد «میرحسین موسوی» کاندیدای مدعی راه امام(ره) در دهمین انتخابات ریاست جمهوری است. گرچه بازخوانی مواضع حضرت امام(ره) به آسانی پرده از تضاد مواضع اخیر نامبرده با این راه روشن دارد ولی اتفاق جالب زمانی رخ می دهد که با بازخوانی مواضع خود این فرد متوجه تضاد مواضع اخیر و گذشته وی می شویم. آنچه در ادامه می آید گوشه ای از مواضع انقلابی موسوی در روز قدس سال 1365 است که در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر گردیده است. بررسی این سخنان از چهره رسوا شده این افراد، پرده ای دیگر را می گشاید. وی در آن شرایط که کشور با مشکل جنگ تحمیلی و بحران های اقتصادی متنوع رو در رو بوده است، می گوید:

« راهی که آمریکا در تلاش برای تحمیل آن به ماست، بریدن ما از جهان اسلام است و اینکه ما پی مصالح خودمان در چارچوب مرزهای جغرافیایی خودمان بپردازیم و نسبت به سرنوشت مسلمانان تحت فشار امریکا حساسیت نداشته باشیم اما انقلاب اسلامی اینها را رد می کند.

 

روز جهانی قدس تذکر به ملت ماست که سرنوشت ما با سرنوشت همه مسلمانان پیوند خورده است و دفاع از ایران بدون انقلاب اسلامی ، دفاع از ایران شاهنشاهی و ایران آمریکایی است.
آزادی قدس جزء هویت انقلاب اسلامی ماست، انقلاب اسلامی بدون این فکر نمی توانست در کشور ما تحقق یابد و در جهان نفوذ یابد از دست دادن این ایده و این شعار مساوی است با از دست رفتن نفوذ انقلاب در داخل و خارج .


 

میر حسین موسوی در قدرت!


وظیفه ما تذکر است ،ما شما را به سرنوشت شاه ،سادات و تمامی خائنینی که دست دوستی به سمت اسرائیل دراز کردند توجه می دهیم. مسلمانان نمرده اند،مسلمین دست هر خائنی را که به سوی اسرائیل دراز شود قطع می کند!»

میر یزید موسوی

 

جالب اینجاست که دو سال قبل، زمانی که اغتشاش گران طرفدار ایشان در اقدامی دشمن شاد کن ضمن روزه خواری با بطری های آب، شعار «نه غزه و نه لبنان» را سر دادند، نامبرده حتی حاضر نشد این عمل را تقبیح کند!
و یا حتی در جریان فعالیت های انتخاباتی اخیر خود و مناظرات مرتبط با آن، سخنرانی های دکتر احمدی نژاد در تقابل با رژیم جعلی اسرائیل و واکاوی افسانه هولوکاست را نوعی «ماجراجویی» خواند!

مطالب مرتبط:
1-صداقت موسوی در پیروی از خط امام(ره)؟!!(امام(ره) ، منتظری و موسوی
2-وقتی جنبش سبز نقاب از چهره بر میدارد!+عکس

 

 






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 90 شهریور 6 توسط حق جو