سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


-تازگی با وبلاگ حسین قدیانی خیلی حال می کنم . یه نفره جای یه رسانه کامل کار میکنه.
روزی چند هزار تا بازدید!!
-
دیدار فاطمه هاشمی با ملک عبدالله!

افاضات اخیر جناب اسفندیار خان مشائی علی الخصوص در مورد مکتب ایرانی مورد انتقاد شدید تقریبا تمامی گروه های کشور قرار گرفت. اما هر گروهی از این انتقادات هدفی را دنبال می کرد . به نظر من این ها را می توان در دو گروه اصلی تقسیم کرد:

1- برخی اشخاص و گروه هائی که در زمان فتنه اخیر واکنش مناسب را نسبت به آن قضیه از خود نشان داده بودند و اینبار نیز از سر دلسوزی و ترس از انحراف واکنش نشان می دادند . اگر آیت الله سید احمد خاتمی این چنین از تریبون نماز جمعه واکنش تند نسبت به این قضیه از خود بروز می دهد، در زمان فتنه 88 نیز آنطور که لازم بود در مقابل سران فتنه ایستادگی کرده بود . برخی دیگر همچون آیت الله مصباح یزدی ، خبرگزاری فارس ، روزنامه کیهان(منتقد قدیمی مشائی!!) نیز در این زمره قرار می گیرند .



2- اما عجیب اینجاست که در این میان برخی گروه های به اصطلاح اصلاح طلب(که در برابر یاوه گوییهای امثال سروش و گنجی سکوت اختیار کرده بودند) و یا برخی از گروه های اصولگرای مغبون در انتخابات(مانند تارنمای تابناک و اشخاصی چون علی مطهری که در برابر جریان فتنه با نهایت تسامح برخورد می کردند)  بیشتر از همه فریاد وا اسلاما سر دادند! مساله افاضات جناب مشایی اگر چه مهم است اما آنچه دارد رخ می دهد این است که عده ای دارند از روی عمد آنقدر آن را بزرگ می کنند تا ما را به این باور برسانند که چرندیات اخیر این آقا آنقدر خطرناک هستند که بهتر است مسائلی چون مجازات سران فتنه ، گناه گروهای حامی یا سکوت کننده در برابر رفتار آنان ، مجازات آقازادگان فراری چون مهدی هاشمی و... را به فراموشی بسپاریم و تنها بر روی این مساله متمرکز شویم! در واقع با سعی در اثبات سفیدی ماست می خواهند نفی رو سیاهی از ذغال را نتیجه بگیرند!!

 

مرتبط با همین:
چک سفید امضاء به هیچ کس نداده ایم!

 





نوشته شده در تاریخ شنبه 89 شهریور 6 توسط حق جو