سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


- صحبت های دکتر احمدی نژاد در مورد نحوه برخورد با بد حجابی از آن کج سلیقگی های محض بود که دل خیلی ها را خون کرد .

- به نظر شما مصوبه اخیر مجلس در مورد دانشگاه آزاد که با رندی مطرح شده بود پای چه کسی را محکم و دل چه کسی را شاد کرد؟

- اینم جالبه:«سرایت مدل "علی مطهری" به رسانه های همجوار» 

شما هم احتمالا ماجرای درگیری علی مطهری و کوچک زاده در صحن علنی مجلس را شنیده اید . آنچه رخ داد مطمئنا زشت بود و از سنخ آن رخ داد هایی بود که در دوران مجلس ششم امثال آن را زیاد می دیدم اما عادت کرده بودیم مجلس های بعدی مجلسی منطقی و از نوع پیشبرد جلسه با منطق کلامی و نه درگیری و جو سازی باشد .
مسلما رفتار هر دو نماینده مملو از اشکال بود اما آنچه موجب شد تا من این پست را بنویسم تحلیل خود ماجرا نبود بلکه تحلیل نحوه برخورد تارنمای تابناک با این قضیه بود .

خبر اول تابناک : حمله کوچک زاده به علی مطهری
در این متن هیچ اشاره ای به فحاشی علی مطهری نشده بلکه آمده است: یکی دیگر از نمایندگان مجلس از آن سوی صحن با القاب ناشایست علی مطهری را مورد خطاب قرار داد!!

اما آنچه رخ داد : فحاشی بی سابقه علی مطهری به کوچک زاده
همانطور که میبینید علی مطهری از الفظ زشتی چون  "خفه شو، بتمرگ سر جات ..." خطاب به کوچک زاده استفاده کرده که در خبر اول تابناک سانسور شده است .

خبر دوم تابناک : توضیح مطهری درباره ماجرای روز چهارشنبه صحن علنی مجلس
وقتی علی مطهری متوجه گسترش این خبر در بین مردم میشود سعی می کند با چنین متن مظلوم نمایانه ای در تارنمای تابناک به تطهیر خود بپردازد! سوال اینجاست که اگر علی مطهری قصد معذرت خواهی داشته چرا اینقدر دیر اقدام کرده؟ آیا دلیلی جز این داشته که اینک به خاطر بازتاب این قضیه نگران وجهه خود شده است؟! متن توضیح علی مطهری خیلی جالب است: محتوای آن "بنشین" و "ساکت باش" و کلمه دیگری بود که معنی آن را نمی دانم!
 

باز هم می بینید که تابناک که خود را فرا واقعیت می پندارد و  فقط در جهت تطهیر شخصیت مورد علاقه خود ابتدا سانسور و بعد هم ماست مالی می کند و دیگر هیچ!!
در مورد اون نظر اولی که در مورد این خبر داده شده نیز اینجا را بخوانید!!
 

 






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89 تیر 6 توسط حق جو