سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


- کلا اگه دوستان نظرات بیشتری ارسال کنند هم نویسنده دلگرم تر می شه و هم اینکه احیانا اگه خطا کرده باشه
متوجه می شه . پس لطفا ...!

- امیدوارم «همت مضاعف و کار مضاعف» را هر کداممان عملی نشان دهیم نه با همایش و ...!

- برای چندمین بار تاکید می کنم که نوشتن چنین مطالبی به هیچ وجه به معنای حمایت بی چون و چرای بنده از دکتر احمدی نژاد و یا هیچ فرد دیگری نمی باشد.

-دانلود کلیپ صوتی«أین عمار» از بیانات مقام معظم رهبری در قسمت پیوند های روزانه وبلاگم
 را اکیدا توصیه می کنم. 

از مدت ها پیش سعی می کردم که هر روز سری به چند خبرگزاری مشهور (این وری و اون وری!!) بزنم . این کار که چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد کمک بسیاری در تحلیل جهت گیری های خبرگزاری های مختلف می کند و در مواقع حساس در شناخت حقایق کمک می نماید. «تابناک» هم یکی از آن خبرگزاری هاست که متعلق به محسن رضایی از کاندیداهای مغلوب ریاست جمهوری است . تابناک گرچه به ظاهر ادعای اصولگرایی دارد اما در عمل تبدیل به محفلی جهت خبر سازی در راستای حمایت از اشخاص خاصی همچون خاتمی، هاشمی ، سید حسن خمینی و ... شده است . نظرسنجی های هدف دار و با نتایج شگفت آور نیز در همین راستا می باشد . اما به نظر من آنچه در این سایت بیش از همه عجیب است قسمت به اصطلاح نظرات خبرها می باشد. اگر تنها چند بار به خبرهای این سایت سر زده باشید شما هم متوجه شده اید که عموم نظرات مطرح شده قوی در مخالفت با دولت و یا حمایت از برخی افراد خاص مطرح شده و نظرات حامیان دولت (که در قسمت نظرات بسیار اندک هستند!!) نظراتی بی مایه و مصداق «بد دفاع کردن» می باشند. بنده به شخصه چند بار نظراتی ارسال کرده ام که اصلا به نمایش در نیامد. بگذریم ... .
امروز که داشتم مثل معمول وب گردی می کردم ، مطلبی جاالب و قدیمی از یک وبلاگ نویس در مورد سوتی سایت تابناک نظرم را جلب کرد . اول پیشنهاد می کنم متن خبر تابناک را در لینک زیر بخوانید:
http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=41116
خوشبختانه تا زمان انتشار این مطلب در وبلاگ من ، گردانندگان سایت تابناک متوجه سوتی خود نشده اند! در انتهای خبر آمده : «من به عنوان یک مخترع ایرانی میخواهم بگویم میزان اختراعات افزایش یافته؟ولی شما برای مخترعین چکار کردید؟؟من خودم با دفتر نهاد ریاست جمهوری تماس گرفتم انچنان برخورد بد و بی ادبانه ای کردند که از کرده خویش پشیمان شدم تعداد را نگوئید میزان حمایت ها را لطفا اعلام دارید.» همانطور که شما هم متوجه شده اید آنچه در انتهای مطلب آمده ، در واقع باید در قسمت مثلا نظرات ثبت می شده ولی در متن خبر آمده است!! و این یعنی نظر ثبت شده پیش از انتشار خبر سایت داده شده تا اثر گذاری خبر را کاهش دهند و به نوعی آن را تبدیل به خبری بر علیه دولت نمایند . و این احتمالا مشی این خبرگذاریست! حیف که همشون تبدیل به سوتی نمی شن و حیف که همشون کشف نمی شن!!






نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89 اردیبهشت 5 توسط حق جو