سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


یاران خاتمی هر روز برهنه تر از دیروز+تصاویر
عصرامروز: حکایت رنگ عوض کردن یاران خاتمی، حکایتی تکرای برای افکار عمومی جامعه شده است و مردم هر روز با خبر جدیدی از تغییر و تحول ظاهری و باطنی مشاوران، وزیران، معاونان و خبرنگاران دولت اصلاحات مواجه می شوند!
 
برخی یاران و همراهان خاتمی در دولت اصلاحات که در آن دوره 8 ساله، ریاکارانه در پست های دولتی از اسلام و انقلاب دفاع می کردند، امروز هم در "عمل" و هم در "گفتار" نشان می دهند که هیچ اعتقادی به گفته های پیشین خود نداشته اند و اعمال، رفتار، کردار و گفتار آنها تنها از روی تزویر، ریا و عوام فریبی بوده است. 

یکی از این اشخاص؛ فریبا داوودی مهاجری، مدیر کل زنان وزرات کشور، مشاور وزیر ارشاد، مشاور رئیس جمهور در مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور وزیر علوم در دولت اصلاحات است که کوله باری از پست های دولتی را یدک می کشد. 

وی که در حوادث پس از انتخابات از کشور گریخت و به اردوگاه فتنه گران در غرب پیوست، نخستین بار در برنامه ماهواره ای پارازیت نقاب از چهره پلید خود برداشت تا دستان عروسک گردان فریبا داوودی مهاجری پس از چند سال نمایان شود. 

مشاور سابق خاتمی پس از کشف حجاب در این برنامه تاکید می کند که " دوست من شاید انتقاد شما مبنی بر اینکه چرا در مقابل دوربین تا مدت ها حجاب داشتم و در پشت دوربین نداشتم صحیح باشد. اما هر انسانی در زندگی شخصی مشکلات و مسایل مخصوص به خود را دارد که نمی تواند آن را علناً بیان کند. من نزدیک به 27 سال چادری بودم و برداشتن آن بعد از این مدت حتماً می توانست تبعات مختلفی را در خانواده ایجاد کند یا حتی موجب بروز مشکلاتی برای اطرافیان شود. اما زمانی رسید که دیدم زمان آن رسیده است که باید با خودم و مخاطب شفاف باشم " 

براساس این گزارش، تاسف بارتر از این مسئله بازگشت به گذشته و مرور یکی از سخنرانی های وی است؛ فریبا داوودی مهاجر طی سخنانی در مراسم شب تاسوعای حسینی در حسینیه‌ ارشاد از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) می گوید و تاکید می کند: "پیام زینب برای زنان ما مسوولیت اجتماعی و نه پرده‌نشینی و خانه‌نشینی است." 

وی ادامه می دهد: " پیام دیگر عاشورا افشاگری بود، اگر از دیدگاه جامعه‌شناسی تاریخی به عاشورا بنگریم این پیام را درک می‌کنیم. عاشورا جنگ میان آب و عطش نبود، بلکه مقابله با ظلم و نادانی بود. عاشورا مکتب تاریخ‌ساز و انسان‌ساز و در پی اجرای عدالت بود.
زینب که پیام آورعاشورا نامیده می‌شود پیش از آن زنی مستقل بود که در تمام صحنه‌های سیاسی ـ اجتماعی جامعه حضور داشت. اگر ایشان زنی پرده‌نشین بود چگونه می توانست با چنان اقتداری با یزید صحبت کند. زینب علی‌الاصول به لحاظ نفس مشارکت در جریان سیاسی وارد عرصه عاشورا شد در حالی که 1300 سال بعد از آن جریان علمای اسلام با مدرسه رفتن دختران مخالفت می‌کردند. آیا آن‌ها زینب را نشناخته بودند؟ چه مشارکتی بالاتر از حضور در جنگ و عاشورا. آیا سخنان ایشان در برابر یزید از خون حسین کمتر است و از یک زن پرده‌نشین می‌شود انتظار چنین سخنانی را داشت؟ " 

بازخوانی صحبت های داوودی مهاجر که حدود 7 سال پیش در جمع اعضای دفتر تحکیم بیان شد، بیش از هر چیز موجب تاسف انسان می شود و قطعا زینب، زینب و حسین، حسین کردن وی همانند قرآن های بر سر نیزه رفته هیچ ارزشی ندارد؛ چه آنکه هرچه می گذرد، داوودی مهاجرعریان تر و برهنه تر از دیروز می شود! 

مشاور وزیر ارشاد دولت خاتمی که روزی قرار بود با آقای وزیر مردم را ارشاد کرده و فرهنگ جامعه را تعالی ببخشند، هر روز تصاویر جدیدتری از برهنگی خود منتشر می کند تا مردم بیش از گذشته با چهره واقعی این عروسک خیمه شب بازی غرب آشنا شوند. 

 

 



 



 






نوشته شده در تاریخ شنبه 91 فروردین 19 توسط حق جو