سفارش تبلیغ
صبا ویژن

                          


1- اوایل سال 76 گر چه من بچه تر از آن بودم که از سیاست سر در بیاورم ولی خوب یادم هست چه شد که آقای خاتمی رای آورد . شعار مشهور« درود بر سه سید فاطمی – خمینی ، خامنه ای ، خاتمی » هنوز هم کاربرد دارد ! «شجره نامه سید محمد خاتمی » که نشان می داد ایشان از فرزندان پیامبر (ص) هستند مثل نقل و نبات در بین مرم پخش شده بود . حتی در خانه ما نوشته ای با این مضمون انداخته بودند که «با رای دادن به سید آل عبا میزان ارادت خود را به خاندان پیامبر (ص) نشان دهیم .» عمامه مشکی ایشان و لباس تبلیغ دین پیامبر را که بر تن داشتند (به علاوه کمی چاشنی «لولو سازی» که مثلا اگر فلانی بیاید پیاده رو ها را هم دیوار می کشد و زنها و مردها را از هم جدا می کند!) موجب شد تا ایشان رئیس جمهور ایران شود . شکی نیست که با توجه به شعارهای انتخاباتی ایشان ، آقای خاتمی با سرمایه گذاشتن از پیامبر (ص) و اینکه ایشان از خاندان پیامبر است توانست در انتخابات پیروز شود .

 2-« آندرس فوگ راسموسن» نخست وزیر سابق دانمارک یکی از منفورترین افراد در جهان اسلام است ، چرا که کاریکاتورهای توهین به پیامبر اسلام در زمان وی در دانمارک چاپ شد و او طی سخنانی از این اقدام حمایت کرد و هرگز حاضر نشد به خاطر حرفهایش عذر خواهی کند . او اینک به پاس خوش خدمتیهایش دبیر کل ناتو است !

 3- چند روز پیش داشتم از جلوی برد (همان تابلوی دیواری!) بسیج دانشجویی رد می شدم که عکس و مطلب آن توجهم را جلب کرد . این عکس آقایان «خاتمی و راسموسن » را در حال دست دادن با هم و لبخند به یکدیگر نشان می داد ! برق از کله ام پرید ! عجب! این آقا که دیروز با بهره گیری از نسب خود که به پیامبر می رسید به جایی رسیده بود امروز دست حامی توهین کنندگان به پیامبر را به گرمی می فشارد ؟!!!

 

4- از یک چیز این «راسموسن» خوشم آمد ، آن هم اینکه حتی زمانی که در ترکیه با اعتراضات گسترده مردم روبرو شد حاضر نشد از مواضع خود کوتاه بیاید و اعلام کرد حاضر نیست معذرت خواهی کند . اما بعضی ها شبیه آفتاب پرست هستند هر کجا میرن به رنگ همان ها در میایند : نماز جمعه می رن تسبیح دستشون می گیرن ؛ میرن ایتالیا با دخترای اونجا دست می دن ؛ راهپیمایی 22 بهمن میرن شعار میدن ؛ میرن ترکیه با راسموسن دست میدن ؛ ...(البته بدون اشاره به هیچ شخص خاصی!!)

 5- دم مردم و نخست وزیر کشور لائیک(!!!) ترکیه گرم که وقتی راسموسن رفت ترکیه ریختن بیرون و شعر دادن و.... . اما بعضی ها (باز هم بدون اشاره به هیچ شخص خاصی !) با لباس پیامبر و امامه مشکی دست به دست توهین کنندگان به پیامبر دادند و به هم لبخند زدند !!از مردم ترکیه خجالت نکشیدید ؟ لطفا لباس تبلیغ دین پیامبر را از تن در آورید و بعد ....(به این می گن خود سانسوری!!)

  6- آقای خاتمی ! دست دادنتان با نا محرمان را باور کنیم یا دلسوزیتان برای اسلام و ارزش های انقلابی را؟! دست دادنتان با راسموسن ضد پیامبر اسلام را باور کنیم یا لباسی که مثلا برای تبلیغ دین پیامبر بر تن کرده اید؟! .... دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!!

 

7- آقای خاتمی ! شما اول با چند دختر غیر مسلمان دست دادید ؛ بعد دست به بدن دختر مسلمانی زدید ؛ بعد با راسموسن .... . بعد از این باید منتظر دست دادن شما به که باشیم؟ (سرکرده گروهک تروریستی منافقین یا نخست وزیر اسرائیل یا ...؟!)






نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88 فروردین 25 توسط حق جو