• وبلاگ : (حــــــــــق جـــــــــــــو)
  • يادداشت : كليپ 10 تا از سوتي هاي بوش!!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 22 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام عليکم
    بلاگ محبين الشهدابا "خاطره اي از شهيد قاسم مير حسيني "به روز شد
    با قدوم خودمحفل ما را نوراني کرده واز معارف شهدا بهره مند گرديد
    _______________________...

    يا علي مدد

    جوابيه اي براي دوستان منتقد(بالاخص براي حزب الله مي رزمد):
    ياايهاالذين امنوا كونوا قوامين لله شهداءبا لقسط ولايجزمنكم شنأن قوم علي‌الاتعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوي و اتقوا الله ان‌الله خبيربما تعملون(سوره مائده آيه ? )
    (اي مومنان، همواره براي خدا ايستاده باشيد و به عدالت گواهي دهيد و دشمني باگروهي(ازمردم)به بي‌عدالتي وادارتان نكند؛ عدالت ورزيد، كه تقوا نزديك‌تر است و ازخدا پروا كنيد كه او به آنچه مي‌كنيد آگاه است)
    سلام دوست عزيز، انديشه و روشى كه تناقض‏آميز باشد، دروغ است. اما بخصوص در عمل است كه مى‏توان دروغ را از راست، تميز داد. در حقيقت، اگر انديشه و روشى كه پيشنهاد مى‏شوند، در بكار رفتن نياز به زور داشته باشند، به يقين، دروغ و فريبند. انديشه راهنما و روش در بردارنده دروغ، نه تنها در بكار رفتن به زور نياز پيدا مى‏كنند، بلكه عامل ويرانى و واپس رفتن مى‏شوند.
    بدينقرار، اگر قرآن روش "لااكره فى الدين" است، پس هر دستور دينى كه بكار بستن آن نيازمند بكار بردن زور باشد، اسلام نيست.
    دوست عزيزم! بسيار مشتاقم تا ببينم شما به چه نگاهي به بانوان مي نگريد.! آيا زن را شيئي صرفا جنسي و اغواگر، با تني انباشته از شهوت مي دانيد؟
    اين چگونه دفاعي از مقام زن است که با تحقيرش شروع مي کنيد؟؟
    اسلام زن را انسان ميداند و آموزگار عشق و مزرعه ي حياتش مي خواند، اما جهل پرستان و خرافه سرايان از زبان علي(ع) دروغها بافتند و سخنها در تحقير زن ساختند که همه با قرآن ناسازگارند( اينکه در جايي علي(ع) زنان را به سه علت ناقص خوانده است و رهنمود داده است با زنان مشورت مكنيد_ نهج البلاغه نامه 31) همه ناسزا در حق فاطمه، در حق همه زنان كه مزرعه حياتند و آموزگار عشق و هنرمندانى هستند كه به حيات، معنى مى‏دهند.
    فاطمه مادرى است كه فرزندان بى همتا پروريد. زنى است كه در برابر تمايل قدرت به استبداد، به مقاومت ايستاد. در بناى خانواده‏اى كه تا جاودان، الگو است، موفقيت او به تمام است. آموزگار عشقى شد كه هنوز و همواره، نام فاطمه، على را و نام على، فاطمه را بخاطرها مى‏آورد. هر چند در بهار جوانى زندگى را بدرود گفت، اما به انسانيت اين درست بزرگ را داد: زن را تحقير نكنيد، در فاطمه بنگريد كه بزرگى او را اندازه نيست. نه تنها به زندگى معنى داد، كه معلم چگونه زيستن براى تمامى انسانيت، از زن و مرد شد.
    و حال تو خود قضاوت کن! آيا امکان دارد؟
    على همسر فاطمه بود و فاطمه زن بود. آيا باور كردنى است كه همسر فاطمه سخنى از اين نوع بگويد كه با قرآن نمى‏خواند؟
    دوست گرامي!
    معناى اينكه زنان نبايد زينت خود را نشان دهند جز اين نيست كه نبايد خود را در سكس عرضه كنند. مردان نيز نبايد نه در زنان بمثابه سكس بنگرند و نه خود را در سكس عرضه كنند. بقيه هر چه مى‏گويند، مطلق كردن شكل و ظاهر، به قصد از بين بردن، آگاهانه يا ناخودآگانه، اصل و محتوى است. اين عمل نه خلاف كه ضديت با اسلام است. بديهى است هر جامعه در تحول خود، مفهوم زينت، يا ملاكها، علامتها و مظهرهاى سكسى را تغيير مى‏دهد. بنابراين نه بايد و نه مى‏توان اشكال پيشين زينت را مطلق كرد و در آنها ماند. جامعه‏هاى اسلامى ما، دو اصل بالا را به باد فراموشى سپرده‏اند و در تعصب شديد به شكلهاى پيشين، جو رابطه زن بامرد را بشدت سكسى ساخته‏اند.
    زن، زنى كه مستقل و مسئول گشت، از عرضه خويش بعنوان سكس مى‏پرهيزد و بايد بپرهيزد. زيرا از عوارض ديگر كه بگذريم، با عرضه خود بمنزله سكس، عشق را غير ممكن مى‏كند و خود را از جوهر و اساس هستى يعنى عشق، محروم مى‏كند.
    . در حقيقت به شرحى كه آمد، براى اينكه عشق پديد آيد، بايد دلها و مغزها، بارور و پربار گردند و رها از فشار زور، از جمله و بخصوص زور جنسى، با يكديگر انس بجويند. رشد انسان و دوام عشق، هنوز اقتضا دارد كه رقابت، بلكه جنگ جنسى، در جامعه‏ها، جاى خود را به صلح جنسى بسپارد. زن از نابرابرى مضاعف برهد و زنان و مردان از انواع نابرابريها در زيبايى‏ها و جاذبه‏هاى تن‏ها، بياسايند. اصلهاى راهنماى اسلام اينها هستند..
    بدينقرار براى اينكه جامعه هااز فشار زور جنسى رها گردند، پوششى بايد كه بدان زنان و مردان بتوانند، در درون و بيرون زناشويى، در يكديگر بعنوان دو انسان بنگرند و قادر به برقرارى رابطه مغز بامغز، بگردند. بجاى توليد قهر و توسعه ويرانگيرى، دوستى توليد كنند و سازندگى را بسط دهند...
    دوست گرامي! بايد خدمتتان عرض کنم که من از وابستگي به هر شخص يا حزبي بيزارم و آن تصويري که در گوشه اين خانه مشاهده مي کنيد، صرفا ترجمان ارادت اين حقير نسبت به " سيد خندان" است و براي اينجانب جنبه ي تبليغاتي و انتخاباتي ندارد...
    از اين که سخن به درازا کشيد، پوزش مي طلبم.
    خداوند پشت و پناهتان باشد..
    يا حق..

    سلام

    وبلاگ خوبي داري.

    سلام

    وبلاگ جالب دارين

    ممنون

    سلام عليکم
    و خداوند دشمنان ما را از احمق ترين انسان ها قرار داد.

    انشا الله كه لايق اين انتظار باشيم و شما هم در راه حق و حقيقتتون حق جو و جوياي حقيقت باشيد در پناه حق

    خيلي خيلي ممنون دوست عزيز

    خداوند انشالله تمام دشمنان شيعيان را مخصوصا اين مرتيكه رو لعنت كنه كه خون اينهمه شيعه رو بي گناه ريخت.

    يا علي

    سلام حسين جون ممنون خيلي جالب بود

    سلام

    احوال شما؟

    آرزوي موفقيت

    با سلام و عرض تسليت به مناسبت ايام دهه آخرماه صفر

    غرض از مزاحمت اين است که چند روز پيش به صورت اتفاقي به سايت خبري تابناک سري زدم و اين عنوان(آمارهاي جالب از پرکاري احمدي نژاد) چشمم را خيره کرد و بعد از خواندن اين مقاله به نظرات مراجعه کردم و ديدم انتقادهاي شديد به صورت ظاهر منطقي از دکتر احمدي نژاد و حمايت هاي بي دليل و شايد تمسخر گونه همانند (من نگران سلامتي احمدي نژاد با اين همه خدمت هستم!)من خيلي ناراحت شدم و در بخش نظرات يکي يکي از انتقادهاي شديد انتقادگران پاسخ گفتم ولي بعد از ارسال نظر با اين جمله مواجه شدم که (بعد از بررسي مدير سايت نظر شما به نمايش در مي آيد )فهميدم که پشت اين مقاله به ظاهر حمايت گونه از دکتر احمدي نژاد باز ي سياسي بسيار ظريفي نهفته است پس تصميم گرفتم با درج اين مقاله در وبلاگم اون را تخصصي مورد بررسي قراردهم اميدوارم شما اين مقاله را بخونيد و نظرخودتون را برايم ارسال کنيد .

    با تشکر

    التماس دعا

    با سلام
    عضويت شما در گروه محبان مهدي (عج)پذيرفته شد.
    اميدوارم توفيق انجام وظيفه فرهنگي که بردوش يک يک ما سنگيني مي کند را داشته باشيم.
    درضمن براي اطلاع از بحث ها و اطلاعيه هاي اعضاي گروه هر ماه حداقل دوبار به اين گروه سربزنيد.
    مدير گروه محبان مهدي (عج)
    التماس دعا

    + ناشناس 

    سلام

    دم شما گرم حال كردم

    «هوالحق»

    به نظرمن اينا وقتي يکيشون داره مي ره کنار اين فيلم ها رو در ميارن تا مثلا اين طوري القا کنن که تو دولت اين آقا هر غلطي شده يه کار شخصي بوده و از اين طريق مسئوليت جنايات آمريکا رو(در طول تاريخ) به گردن اشخاص بندازن نه سيستم پشت پرده نظام آمريکا !! من معتقدم جابجايي افراد در آمريکا در واقع تنها يک «تغيير ويترين براي ادامه راه» است و عملا هيچ تغييري در مسيري که دارد طي مي شود رخ نمي دهد!}

    سلام

    كاملا موافقم

    خسته نباشيد

    يا علي

    سلام. بوش كه تمام عمرش سوتيه.
       1   2      >