آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
خيلي ممنون از وب سايت خوبتون که فوق العاده عاليه....واقعا متشکرم....
خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
سلام لينك شديد
بلاگ جديد من
لطفا لينكم كنيد
سر هم بزنيد
momoko.blog.ir
+ حسين 
سلام دوست عزيز و قديمي؛
از فضايي که توش قرار گرفتيم بوي فتنه مياد!
بعضي از مقامات ارشد کشورمون توي ظاهر طوري رفتار ميکنند که انگار مطيع محض رهبري و حامي مطلق انقلاب هستند اما توي رفتارهاشون به نظر ميرسه که از هيچ تلاشي عليه رهبري و انقلاب مضايقه نمي کنند!
فضا کمي داره عجيب و غريب ميشه، خدا به هممون با اين اتفاقات رحم کنه و هممون رو بصير قرار بده...
سلام عليکم.
در دروغگويي جناب صالحي اين بس است که ادعا کرد اگر اين راکتور تکميل و راه اندازي مي شد حادثه اي مانند حادثه چرنوبيل در ايران اتفاق مي افتد.
پاسخ

سلام استاد. توضيح بفرماييد لااقل! توضيح اينکه سوخت رآکتور اراک سوخت طبيعي است و سوخت طبيعي غني سازي نشده است که بخواهد خطر داشته باشد
+ رضا درويشي 
سلام دوست عزيز
چند نکته عرض مي کنم:
1- بنظر مي رسد اين قبيل عناوين خوب نباشد «از شهادت...»
2- تاريخ با اگر و اما سر و کار ندارد زيرا گفتيد «اگر به قصر حمله مي کردند در اندک زماني چيزي از ابن زياد باقي نمي ماند و مطمئنا جريان عاشورا جور ديگري رقم مي خورد» اين قضيه شرطيه است صدق قضيه شرطيه هم به تلازم مقدم و تالي بر مي گردد اما در اين قضيه شرطيه تلازمي وجود ندارد زيرا حتي اگر حمله هم مي کردند باز عاشورا تکرار مي شد وانگهي اصلا چنين امکاني براي چنين مردماني که تا خرخره در جيفه دنيا فرو رفته بودند نبوده.
3- شايد قياس جريان جناب هاني و ابن زياد ملعون با قضيه هسته اي درست نباشد اگر قرار است بر اساس اماراتي که وجود دارد حکم کنيم شايد به آنچه که جنابعالي گفتيد نرسيم زيرا حداکثر به ظن و گمان مي رسيم که نمي توان بر اساس آن براحتي اشخاص را جهنمي و خائن و دروغگو کرد.
4- گفتيد شهادت دروغ. يک سوال دارم شما فرض کنيد يک انسان معمولي که کمي هم عقل دارد بداند که اگر دروغي بگويد همگي براحتي مي فهمند آيا بنظر شما او دروغ مي گويد؟

نکته آخر اينکه حقير مدافع اين دولت و آن دولت نيستم اما حتي حق دشمنان را نيز نبايد از ترس تصديق باطل آنها تکذيب کرد.
و صل علي محمد و آله الطاهرين
پاسخ

سلام بر آقا رضاي عزيز1- بماند! 2- زماني که ابن زياد وارد کوفه شد با هيبتي وارد شد که مردم تصور کردند امام حسين وارد شده و از او استقبال کردند. اگر اين تدليس هاي متوالي ابن زياد جواب نمي داد و او نمي توانست لشکر گرد آمده پيرامون مسلم را پراکنده کند طبيعي بود که از ابن زياد چيزي باقي نمي ماند که حالا لشکر به تقابل حسين بن علي بفرستد! مسئله اينجاست که عوام چشمشان به دهان خواص است. 3- حالا جهنمي اش را بگذاريم به عهده ي خدا! شما وجه شباهت در مثال بچسب. 4- گفتيد شهادت دروغ. يک سوال دارم شما فرض کنيد يک انسان معمولي مثل شريح قاضي که کمي هم عقل دارد بداند که اگر دروغي بگويد همگي براحتي مي فهمند آيا بنظر شما او دروغ مي گويد؟ و عجيب اينجاست که او دروغ را گفت و ساده لوحان به جاي بررسي حقيقت تنها شهادت شريح را عذر خود کردند! دوست بزرگوار مواردي را که بنده در انتهاي مطلب آورده ام مشتي از ميان خروار است. برجام که دم دستتان است بخوانيد تا بدانيد آقاي صالحي قسم جلاله راست خورده يا دروغ بزرگ گفته. در انتها از دقت نظر شما دوست بزرگوار و وقتي که مي گذاريد بسيار متشکرم
سلام وبلاگ زيباي داريد
موفق باشيد
+ مصطفي 
سلام
تاريخ تکرار خواهد شد
وقتي زير بار چنين توافق ننگيني رفتيم که خود آمريکايي‌ها مي‌گويند زمينه را براي تغيير حکومت ايران و در صورت نياز، حمله به ايران فراهم مي‌کند بايد منتظر عواقبش هم باشيم
فرزندانمان در مورد ما قضاوت خواهند کرد و خواهند گفت اين جنگي که به ما تحميل شد نتيجه لبخند زدن و تعظيم جلوي کساني بود که منتظر فرصتي براي تکه تکه کردن ما بودند.
+ حسين 
سلام اينقدر مسائل پيچيده هم نيست در مورد رابطه با استكبار خيلي لازم نيست استدلال خاصي كرد شما كافي است موضع گيري شجاعانه رهبري عزيز را در مورد كشتار منا با رئيس جمهور مقايسه نمائيد،رئيس جمهورمان مي خواهد با ديپلماسي موضوع را دنبال كند اما رهبري بااقتدار اينكه كدام جواب داد قضاوت با خودتان.اشتباه نكنيد مسئله احمدي نژاد و روحاني نيست مسئله اصلي راه انقلاب است كه روي زمين مانده
پاسخ

سلام. احسنت. حقيقتا مسئله احمدي نژاد و روحاني نيست واقعا عوام فريبي از سوي خيلي ها به راه افتاده است
+ حسام 
دوست ندارم اسم بنويسم
ز
ب
و...
بر خلاف خودم اين متنم چقدر با کلاس شد!

«احمدي نژاد دلبندتان»: در اين مورد شايد بنده اشتباه کردم.
پاسخ

زاکاني هيچ مسئوليتي در دولت نداشته- آقاي بذرپاش تنها کسي است که در اين جمع در دولت قبل وزير نبوده ولي مسئوليت داشته ولي حتي اون هم بيش از يک سال قبل از انتخابات مجلسي که توش انتخاب شد از دولت قهر کرد و اصلا روابط خوبي با دولت قبل ندارد و انتقادهاي تندي عليه دولت قبل در روزنامه اش منتشر کرده-
+ حسام 
جواب سلامتان واجب است دوست بزرگوارم و يک عذرخواهي ديگر بابت اينکه يادم رفت سلام کنم!
اول از فرمايش آخرتان شروع کنم.اتفاقا چون پيش بيني ميکردم که خواننده مطلب فکر کند سينه چاک دولت فعلي و روحاني هستم،بيسواد را نوشتم.
فگر نميکنم تهمتي به فردي زده باشم. گردنه حيران تهمت است يا سيمان؟ اين را قبول دارم که مطالعاتم کم است ولي نوشته بودم توافق با دشمن!
اگر تهمت زده ام احتمالا نامه ي رحيمي را نخوانده ام.
فقط يک سوال پرسيدم تعيين تعدادش با شما. يا بنده يک کمسيون ديگر را از روي کم بودن اطلاعات نگاه کرده ام.
يکجاي متنم نوشتم (اين آقاي صالحي که وزير احمدي نژاد دلبندتان بود!!!) مگر من گفتم که قسم درست خورده است؟
يکجاي ديگر متن در مورد اشتباهات دولت نوشته ايد
آيا تمام بدبختي هاي ما از سال 92 شروع شد؟
قبل از آن گل و بلبل بوديم؟
پاسخ

سلام بزرگوار- پس اگر بي علت قبول نداريد که شما را طرفدار روحاني بخوانند درست هم نيست در مورد ديگران بفرماييد : «احمدي نژاد دلبندتان».اعضاي کميسيون برجام: نقوي حسيني نماينده ورامين (اصول‌گرايان رهروان ولايت) کوثري نماينده تهران (اصول‌گرايان روهروان ولايت) محمدحسن ابوترابي‌فرد نماينده تهران (اصول‌گرايان رهروان ولايت) کارخانه‌اي، نماينده همدان (اصول‌گرايان رهروان ولايت) حسين نجابت، نماينده تهران (اصول‌گرايان رهروان ولايت) زاهدي نماينده کرمان (اصول‌گرايان رهروان ولايت) زاکاني نماينده تهران (اصول‌گرايان رهروان ولايت) بذرپاش، نماينده تهران (اصول‌گرايان رهروان ولايت)علاء‌الدين بروجردي نماينده بروجرد (اصول‌گرايان رهروان ولايت و رييس کميسيون امنيت ملي)سيدمحمود نبويان، نماينده تهران(اصول‌گرايان جبهه پايداري)مسعود پزشکيان نماينده تبريز(اصلاح‌طلب) حقيقت‌پور نماينده اردبيل(اصول‌گرايان رهروان ولايت) تاجگردون نماينده گچساران (اصلاح‌طلب) منصوري آراني نماينده آران و بيدگل (اصول‌گرايان رهروان ولايت)* وحيد احمدي نماينده کنگاور (اصول‌گرايان رهروان ولايت)هيچ کدام وزير و تا جايي که من مي دانم حتي مدير مياني دولت نبوده اند.قسئله اين است: چه کمبود هاي پيشين و چه کنوني از سوء مديريت هاست- منتها اين دولت ديگه داره شورش رو در مياره!!!
+ حق جو 
ادامه از پاسخ قبلي:
رابعا هر آنچه خواسته ايد نگاشته ايد و به فکر تهمت و حقيقتش هم نبوده ايد! «فقط به اعضاي کمسيون برجام نگاهي بندازيد. چندتايشان با حمايت احمدي نژاد به مجلس راه نيافتند؟چند تايشان در دولت او مدير يا وزير نبودند؟» عزيزم 1-در کميسيون برجام ما حتي نماينده اصلاح طلب هم داشتيم 2- کداميک با حمايت احمدي نژاد به مجلس راه يافتند؟ هر کدام از اين افراد بارها عليه احمدي نژاد صحبت کرده اند و در راس آنها آقاي زاکاني که رئيس کميسويون بود3- هيچکدام از اعضا وزير دولت احمدي نژاد نبوده، حتي تصور نمي کنم هيچ کدام مدير دولت هاي پيشين هم بوده باشند!! البته شما سه بار قسم جلاله نخورده بوديد!!!!!!

خامسا در باب بي سوادي لطفا صحبتي نفرماييد چون اين صفت آن را آقاي روحاني مودب به امثال بنده اختصاص دادند! (به همراه صدها صفت ديگر چون بي شناسنامه، به جهنم رفته ها و ...)
و آخر اينکه: از همه چيز گفته ايد و نگفته ايد بالاخره چه شد؟ آقاي صالحي سه بار قسم جلاله ي راست خورده بود و يا دروغ؟!!!!
+ حق جو 
سلام- آقا حسام عزيز به دليل اينکه متن پاسخ طولاني شد و پارسي بلاگ اين جواب طولاني را نمي پذيرفت در غالب دو پاسخ و در اينجا نوشتم:
اولا سلام!!!
ثانيا دوست عزيز، آنچه از سختي ها نگاشته ايد را حقير با گوشت و پوست خود احساس کرده ام ولي علت را اشتباه گرفته ايد! مگر آقاي روحاني نبود که مي گفت 80 درصد اشکالات به دليل اشکال مديريتي است و 20 در صد مربوط به تحريم است؟! امروز اين مشکلات واقعا از سوء مديريت دولت است؛ دولتي که به اعتراف 4 وزير آن بحران رکود را براي ما به ارمغان آورده اند و به بهاي کاهش عدد تورم (اگر واقعي باشد) ما را در رکودي عميق فرو برده، دولتي که ضعف ديپلماسي اش براي ما نفت 40 دلاري را فراهم آورده، ديپلماسي اي که جز زانو زدن در برابر کدخدا و عربستان را بلد نيست و البته نتيجه اش را هم ديده ايم. اگر نفت امروز 40 دلار شده ما حصل اين است که ما دوستان خود در اوپک را رها کرديم و دل بر عربستاني بستيم که اين بلاهاي متوالي را بر سر ما آورده است، دولتي که بودجه هاي باقي مانده را براي خريد هواپيماي لوکس خود، افزايش بودجه نهاد و .... کرده. عزيز من خواهش مي کنم يک بار برجام را بخوانيد! واقعا تصور مي کنيد با اين سيستم احمقانه اي که در برجام براي تحريم ها چيده شده تحريم ها با از دست دادن انرژي هسته اي و توان موشکي و عزت و اقتدارمان بر طرف مي شود؟!
ثالثا من نمي دانم برخي دوستان چرا دوست دارند جامعه را صرفا دو قطبي تصوير کنند که يک سر آن روحاني است و سر ديگر احمدي نژاد! به شخصه هيچکدام از اين دو قبول ندارم (البته هر دو رئيس جمهور بودند و هستند و تمام تلاش اقتصادي خود را در جهت موفقيتشان مي کنم و حاضر نيستم عليه روحاني حتي يک سطل آشغال آتش بزنم!). پس نه احمدي نژادمان است و نه روحاني تان!!

+ حسام 
معذرت ميخوام
يه چيزايي رو فراموش کردم بنويسم!!
فقط به اعضاي کمسيون برجام نگاهي بندازيد. چندتايشان با حمايت احمدي نژاد به مجلس راه نيافتند؟چند تايشان در دولت او مدير يا وزير نبودند؟
انصافا مخالفتشان به دليل اختلاف سياسي نبود؟
واقعا اگر سخنان مقام رهبري نبود مجلس يادش مي افتاد که ميشود برجام را بررسي کرد؟

مگر ميشود با دشمنان توافق کرد و همه چي به نفع خودمان باشد؟

به فکر مردم هم باشيد....
به فکر آينده ي آنهايي باشيد که نتوانستند در نهادهاي حکومتي و دولتي استخدام شوند...
به فکر آنهايي باشيد که به جز خدا کسي را ندارند...
پاسخ

سلام- آقا حسام عزيز به دليل اينکه متن پاسخ طولاني شد و پارسي بلاگ اين جواب طولاني را نمي پذيرفت در غالب دو نظر بعدي پاسخ نوشتم خدمتتان
+ حسام 
شما که براي امثال صالحي متاسفيد معناي 6 ماه حقوق نگرفتن رو درک کرديد؟
معناي تعطيل شدن ده ها شرکت خصوصي مستقل از دولت و بيکار شدن کارمندهاشون رو درک کرديد؟
اگر برجام ترکمنچاي است، پس تاسيس کارخانه هاي زيان ده در ونزوئلا و سوريه چيست؟معناي دکل هاي گم شده چيست؟
اين آقاي صالحي که وزير احمدي نژاد دلبندتان بود!!!
آقاي نماينده مجلسي که از روي دلسوزي! وسط صحبتهاي عراقچي فرياد ميزند دلش براي گردنه حيران نميسوزد؟
دلسوز دختران و پسراني که از روي فقر يه فحشا و فساد کشيده شده اند نيستند؟
آيا ميدانيد با 3000هزار مليارد چند تن ميشود سيمان خريد؟
اگر نوشته هام غلط املايي دارد بگذاريد به حساب بيسواديم
پاسخ

سلام- آقا حسام عزيز به دليل اينکه متن پاسخ طولاني شد و پارسي بلاگ اين جواب طولاني را نمي پذيرفت در غالب دو نظر بعدي پاسخ نوشتم خدمتتان
+ t.s 
سلام
فقط مي توانم بگويم متاسفم براي امثال صالحي
همين